R
Rokkivosu
Vieras
Mua peloteltiin ennen synnytystä et se tulee olemaan ihan kauheeta ja vähän pelkäsin sitä sitte. Olinki aika hömistynyt kun synnytys menikin niin hyvin.
Supitukset alko ihan varoittamatta illalla ja kovenivat äkkiä. Sairaalaan mentiin ja kärvistelin ammeessa suppareitten kans. Tuntuihan ne pahoilta mut odottelin silloinkin et koska ne muuttuu todella pahoiksi
Epiduraalin sain kuitekin ja senkään laitto ei tuntunu missään. Pienen nukkumisen jälkeen sain luvan ponnistaa ja pari minsaa myöhemmin poika olikin jo maailmassa. Kokonaiskesto ekasta supparista laskettuna oli 5h45min ja siinä kaikki. Ponnistusvaihekaan ei tuntunu oikein miltään, kiitos puudutuksen 
Meni kyllä niin nopeeta ja niin nappiin ku vaan pysty. Kätilö oli mukava ja mieskään ei käyny hermoille. Kätilökin kehui et olin oikea mallisynnyttäjä ja mikäs siinä oli ollessa
Jäi kyllä positiivinen mieli siitä keikasta ja oikein odotan et pääsisin uudelleen samoihin touhuihin!
Supitukset alko ihan varoittamatta illalla ja kovenivat äkkiä. Sairaalaan mentiin ja kärvistelin ammeessa suppareitten kans. Tuntuihan ne pahoilta mut odottelin silloinkin et koska ne muuttuu todella pahoiksi
Meni kyllä niin nopeeta ja niin nappiin ku vaan pysty. Kätilö oli mukava ja mieskään ei käyny hermoille. Kätilökin kehui et olin oikea mallisynnyttäjä ja mikäs siinä oli ollessa