Sais edes kerran kuukaudessa, mutta 2-3 kertaa viikossa ois varmaan mulle aivan sopiva määrä. On tuo alkuinnostus jo tässä 13 vuoden aikana päässyt vähän hiipumaan
No okei...joskus jää ihan pakosta yks päivä väliin .
Pakko hehkuttaa, kun on takana pari kriisialtista vuotta, jotka imivät haluja molemmilta :headwall: :headwall:. Nyt taas tämä vuosi on nautiskeltu korkojen kanssa takaisin .
Jos mies hoitaa velvollisuutensa kunnolla niin saa olla viikon rauhassa = pari tuntia kun namitellaan niin ei ole naaras heti vailla!! Sen verran kun antaa hoitoa niin kehrää kuin kissa ja yhteiselämä on kuin tanssia vain! (viikko menee että heppi toipuu )
Mä kuulun niihin onnettomiin, joiden suhteessa halut epätasapainossa - minä haluan paljon, vaimo taas harvoin. Suhteen alkuaikoina seksiä oli paljon ja se oli oikeinkin herkullista, nykyään taas kerran parissa viikossa, jos oikein hyvä flaksi käy. Minä taas haluaisin ainakin pari-kolme kertaa viikossa, vaikka kyllä kelpaisi pari-kolme kertaa päivässäkin!
Kyllä seksi kelpaa joka päivä, useastikin päivässä kelpaisi.. Mutta meillä se menee niin että mies on se "haluttomampi", tosin silti harrastamme seksiä lähes päivittäin, vähintään 4-6 kertaa viikossa, mutta lisääkin ottaisin jos saisin..
Se onkin jännä juttu että sinkkuna en ollut ollenkaan näin ahkera, eli en tykkää masturboida (no tottakai joskus), enkä tykkää seksistä seksinä vainn (yhdenillanjutut), mutta kun tuota omaa miestäni rakastan niin hulluna ja käyn siihen vaan niin kuumana, edelleen, että sitä vaan tahdon. en muita.
:wave: Nyt lomaillessa aikalailla toteutunutkin eli joka päivä saanut ja välillä monta kertaa päivässäkin Nyt mies taas pari viikkoa töissä yötä päivää, joten vähän hiipuu tämäkin harrastus, mutta eiköhän se tästä. Lapset on mummulassa nyt ja sain kyllä ukkokullaltani erittäin hyvää seksiä tänään ennenkuin lähti yövuoroon