Muita keiden miehillä HIRVEÄ vauvakuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amalia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Amalia"

Vieras
Enpä itse ole ennen törmännyt moiseen kuin tämän vielä aika tuoreen avomieheni kanssa... Hänellä siis ihan tosi kova vauvakuume, kiinnittää kaikkiin vauvoihin joka paikassa huomion, itkee jos näkee tv:stä jotain vauvaohjelmaa, suuttuu jos puhun omista tunteistani etten ole vielä valmis, jne.
Ja hänellä on 3 lasta exänsä kanssa kuitenkin. Suhteen alussa sanoi, että lapsi-asia on ihan minusta kiinni, että hänelle riittää jo olemassa olevat.

No ei meillä tolleen käyttäytynyt. Mies oli kuitenkin se joka halusi kolmannen ja neljännen lapsen. Itse olin jo ajatellut, että kaksi riittää, mutta mies puhui mut ympäri. Onneksi puhui :) Jos olisin sanonut ei, olisi mies siihen tyytynyt nurisematta.

Mun mies. Se lievästi, no ei nyt painosta mut on kyllä ilmaissut hartaan toiveensa vielä yhdestä lapsesta. Tietää kyllä mun kannan etten enää halua, meillä on jo 2 ja ikäkin jo meillä molemmilla 35+. Mä vähän pallottelen asialla itseni kanssa, toisaalta olis ihana vielä kerran se kaikki ja meillä on noi aiemmat lapset helppoja olleet aina. Toisaalta taas kuinka helppoa nyt onkaan kun nuorempikin on jo eskarissa ja mitäs jos se viiminen sit oliskin sairas, koliikkinen tai jotain, no toisaalta me kyllä jaksettais sekin. Vähän mua painaa sekin että mies sanoi että saan päättää kauanko olen kotona, hän haluaisi kuitenki nyt mielellään olla pitemmän ajan tällä kertaa jos mä haluisin lähteä aiemmin takas töihin. Onko mulla oikeesti oikeus kieltää siltä toi harras toive joka ei kuitenkaan olisi mahoton toteuttaa..? Lapsirakkaita ollaan kuiteskin kumpikin. Mut mies myös sanoi että tyytyy täysin mun päätökseen ja näihin lapsiin, mut toive elää hänellä silti.. neuvokaa mua.

Uusimmat

Yhteistyössä