Muita, keiden lapset eivät koskaan yökyläile?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikatuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No semi kuulun tähän ketjuun. Mun teinit yökyläilee kavereiden luona, mutta pienenä eivät ole yökyläilly ja mun pienet kohta 6v ja 2v ei oo yökyläilly ilman äitiä missään ikinä. Ja eivät yökyläile lähinnä siksi että ei ole yökyläpaikkaa. Jos olis mukava mummola niin 6v olis takulla mielellään silloin tällöin yökylässä (koska haaveilee leiristä siis et tulle maaginen 7v täyteen et pääsee yöleirille seurakunnan, lapsileirille siis), mut meillä ei oo :/
Ja 2v ei varmaan jäis vielä vaikka olis se paikka. Mun mielestä lapset on valmiita yökylään kun osoittavat itse sinne haluavansa.

Mun mielestä on suuri sääli, kun monella ei ole mitään paikkaa missä lapset voisivat joskus edes harvoin yökyläillä. Vanhemmille olisi kuitenkin hyvä löytyä parisuhdeaikaa kokonaisen yön verran kahdestaan edes pari kertaa vuodessa. Jaksuja teille ketkä ette sitä saa.

Meidän 2v poika ei ole ollut vielä yökylässä, eikä ole pitkään aikaan menossakaan. Muutenkin on ollut vähän hoidossa kodin ulkopuolella, mitä nyt muutamia kwrtoja päiväsaikaan mummolassa. Me ei miehen kanssa koeta, että tarvitsisi lapsi laittaa yöksi pois. Omaa aikaa otetaan vuorotellen ja yhteistä aikaa jää riittävästi silloin kun poika nukkuu. Lapsi on vielä kova vierastamaan ja ujostelee aina alkuun tuttujakin hyvän tovin, joten hänelle olisi varmasti kova shokki joutua yöksi vieraaseen paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2v2kk, siksi kun ei ole ollut tarvetta.

Etkös ole yh? Eikö sun kakru ole edes koskaan isänsä luona? Siis et koskaan käy missään viihteellä tms???????

No se asia ei kuulu tänne.

Kerkesin kyllä jo lukea, ettei se koskaan kyläile isänsä luona, ja käyt kyllä silti viihteellä.
Ai sä olet niitä äitejä jotka jättävät lapsensa yksin kotiin :(

Etkös ole yh? Eikö sun kakru ole edes koskaan isänsä luona? Siis et koskaan käy missään viihteellä tms???????

Kerkesin kyllä jo lukea, ettei se koskaan kyläile isänsä luona, ja käyt kyllä silti viihteellä.

Muitahan vaihtoehtoja ei asialle ole? niinhän?

Tänne ei nyt kaivata mitään kinastelua :/

Muitahan vaihtoehtoja ei asialle ole? niinhän?

Kotiinhan ei tietenkään voi pyytää ketään hoitamaan lapsia ei.. :whistle:

Lasketaanko yökyläilyksi se että lapsille tulee yöksi hoitaja kotiin?

Meidän 3v ja 4,5v eivät koskaan ole olleet vieraassa paikassa yötä ilman vanhempiaan, mutta kotona ovat kyllä useasti yöpyneet muun aikuisen hoidossa.

muoks. ja syynä nyt lähinnä se ettei ole lähellä ketään joka kutsuisi yökylään.

isommat on joskus kavereittensa luona,pienet ei missään kun ei oo kukaan koskaan pyytänyt noita yökylään enkä oo alkanu tuputtamaankaan,ja kun lapsia on paljon niin ei niitä kukaan ota kaikkia yhtä aikaa hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Sussu:
Mun mielestä on suuri sääli, kun monella ei ole mitään paikkaa missä lapset voisivat joskus edes harvoin yökyläillä. Vanhemmille olisi kuitenkin hyvä löytyä parisuhdeaikaa kokonaisen yön verran kahdestaan edes pari kertaa vuodessa. Jaksuja teille ketkä ette sitä saa.

Saatikka sellaset kuten minä jotka on totaali yksinhuoltajia, et isä ei vaan tapaa lapsia :/ olis kiva kun olis edes mummola minne lapset vois mennä edes joskus että sais vaikka vaan nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sussu:

suuri sääli? eiköhän lapset varsinkin pienet ole mielummin kotona yötä? Ja se että täällä sanotaan ettei lapset ole yökyläilleet, niin se ei välttämättä tarkoita ettei lapsille olisi mitään yöpaikkaa ikinä .

Yhteistyössä