Muita kaksilapsisia perheitä, jotka harkitsee kolmatta??

Siis tämä on ihan kamalaa..kun mulla on ollu kolmesta lapsesta haave..mut mä en tiedä, onko se viisasta...uskaltaako vielä..tämä viiminen meni sektioon ja ensimmäisessäki oli dramatiikkaa..mut jotenki olen ajatellu, et olis se vielä kiva, jos olis yks tässä...joku ihme ajatus..mut sitte taas kaikki alusta, kun just on molemmat kasvaneet omatoimisiksi..yövalvomiset...synnytys...mut osaako sitä nyt päättää oikein..entä jos ei tee ja katuu sitte myöhemmin...ja kun mitään iltatähtee en halua..sen takia haluaisin nyt toimia, jos meinaa...mieskään ei oikeen tiedä...meillä kun on ollu aika rankkaa noitten kanssa noi valvomiset...en haluais mitään hirveetä ikäerookaan..nuorin on nyt 5 kohta...
 
"ninni"
Täällä, ihan samoissa ajatuksissa. Tosin meidän lapst on pienet vielä, 10kk ja 3v. Itse olen ajatellut, että vielä tahtoisin siis vielä yhden.. mutta vasta muutaman vuoden päästä. Mutta pelottaa, jos jotain menee pieleen.. lapsi olisi sairas tai oma kroppa ei kestäisi. Ja juuri se, että jaksaako sitä taas kaiken alusta.. meilläkin kun on ollut todella rankkaa. Hmm. Vaikeata!!
 
Mä harkitsen kolmatta. Lapset on 7 v ja 5 v.

Mutta koska en voi saada takuuta siitä, että saan mukavan raskausajan, kivan synnytyksen sekä terveen lapsen joka nukkuu yönsä, niin taidan oikeasti jättää väliin. Eiköhän nämä kaksi riitä.
 
2+4
Meillä sama tilanne kuin aloittajalla...

Mä olen lisäks tykännyt raskaudesta ja synnytykset olleet suht helppoja...

Olin vielä muutama kk sitten sitä mieltä että tää on tässä (nyt 2v ja 4v) mut yhtäkkiä jokin on saanut mun mielen muuttumaan ja täällä sitä puntaroidaan...
Aluks toi puntarointi oli ihan viisaalla ja vakaalla pohjalla, mut nyt tuntuu että kuume on pikkuhiljaa viemässä, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Ja jotenkin on olo että nyt tai ei koskaan... Ikää itellä 35v.
 
ei kahta kolmannetta
Meillä minä olen aina haaveillut kolmesta lapsesta, mies kahdesta. Kauhea ristiriita jotenkin tuossa ollut mukamas, mutta nyt sitten esikoisen jälkeen on tulossa kaksoset. Eipä mies halua kummastakaan luopua eli minä saan ne kolme lasta ja mies sitten kaksi kertaa raskaana olleen vaimon :p
 

Yhteistyössä