Muita Kaija Koo -faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muiks

Vieras
Olen päällisin puolin "cooli" aikaani seuraava nainen. Musiikkimaultani olen aika kaikkiruokainen, minuun uppoaa kaikki raskaasta rockista klassiseen, kaikelle on oma hetkensä ja sopiva paikkansa.

Hieman hävettää myöntää tämä, en tiedä miksi... Mutta olen teini-ikäisestä asti rakastanut ja saanut voimaa Kaija Koon musiikista. Esim. kun tulee huono hetki elämässä, kaivan esiin Kaija Koon kokoelman ja kuuntelen tiettyjä biisejä ja saan niistä voimaa. Kaijalla on myös aivan mahtavia biletys/tanssibiisejä, joita tulee joskus tanssittua aivan huumassa baarissa :D

Olenko ainut laatuani?

et ole :) Mun ipodista löytyy esim. Cradle of filthiä, Bachia ja juurikin sitä Kaija Koota :D
Kaijaa on ihana kuunnella silloin kun on jotain ikävä tai ei oikein tiedä mitä tekisi elämällään.

No Huh huh... siinä ei ole mitään hävettävää :) Musta ainakin Kaija Koo on ehdottomasti suomen paras nais artisti :) itse olen kasvanut Kaijan musiikin mukana ja ne biisit on uskomattomia... se miten ne koskettaa ja antaa voimaa ja omalla tavallaan jopa opettaa elämään ja kehottaa uskaltamaan :) Itse ainakaan en voi muuta kun Kiittää isosti! Ja keikat, ne on sitten ihan parasta :P Wou!

Yhteistyössä