muita jotka tiskaa käsin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati1974

Aktiivinen jäsen
24.12.2005
2 308
0
36
heti teen selväksi, että omasta tahdosta en tiskaa käsin :). muutettii tähän vuokra kämppään, missä on kone, mutta se ei toimi.. aluksi ajattelin, että voi ei käsin pitää tiskata, mutta yllättävän nopeesti siihen tottuu. tiskaan pari kertaa päivässä, ni ei kerkeä kertyä. joten; pärjäis näköjää ilmankin :)

Minä.
Muutin vanhaan rintamamiestaloon, eikä täällä ole astianpesukonetta. Paikka ehkä ois, mutta se vaatis luopumista ihanasta "puulaatikosta" ja siihen välikköön sopisi vain kapea kone. Sitäpaitsi sitten pitäisi tulla myös jonkun asentamaan se kone ja tuomaan kotiin.
Joten tiskaan käsin. Kai sitten hamaan tulevaan.

käsin.
tulee vähemmän tiskiä
meillä kaks jotka astioita käytää ja tiskaan kerrn viikossa, kattilat yms heti käytön jälkeen
samaa kuppia tulee käytettyä koko viikko, välil vain huuhtelee.

[QUOTE="niin";22769339]Minä.
Muutin vanhaan rintamamiestaloon, eikä täällä ole astianpesukonetta. Paikka ehkä ois, mutta se vaatis luopumista ihanasta "puulaatikosta" ja siihen välikköön sopisi vain kapea kone. Sitäpaitsi sitten pitäisi tulla myös jonkun asentamaan se kone ja tuomaan kotiin.
Joten tiskaan käsin. Kai sitten hamaan tulevaan.[/QUOTE]

kunhan sulla ei o pieniä. täälläpäin kuoli yksi puulaatikon lämähtäessä kii kun leikkivät siinä. vaan voihan sen ruuvata umpeen

[QUOTE="huom";22769360]kunhan sulla ei o pieniä. täälläpäin kuoli yksi puulaatikon lämähtäessä kii kun leikkivät siinä. vaan voihan sen ruuvata umpeen[/QUOTE]

Koululaisia on nuo mun lapset. Ja tuo laatikko on aina niin täynnä puuta/poltettavaa pahvia, etteivät ole kertaakaan edes yrittäneet laatikkoon kivuta. Eipä tosin mahtuiskaan ;)

Meillä tiskataan käsin. Astianpesukone hajosi joskus puolisentoista vuotta sitten, eikä olla takaisin kaivattu. Isompia juhlia järjestäessä joskus ehkä mietin, pitäisikö mennä naapuriin lautaspyykille, mutta kyllä ne kasat on saatu kotikonstein setvittyä.

[QUOTE="huom";22769360]kunhan sulla ei o pieniä. täälläpäin kuoli yksi puulaatikon lämähtäessä kii kun leikkivät siinä. vaan voihan sen ruuvata umpeen[/QUOTE]

miten siihen voi kuolla? ellei sitten jää kaula väliin et tukehtuu mut muuten? ja jos on voimaa saada kansi auki ulkoa niin kyllä sen saa auki sisältäkin. ja suomessa on ollut satoja vuosia puulaatikoita joten pitäiskö tehdä niin et opettaa ne muksut leikkimään jossain muualla ja antaa niiden laatikoiden olla rauhas. meillä oli kotona puulaatikko ja kolme muksua. kaikki ollaan hengis. mulle ei tulis mieleenkään hävittää tuota meidän puulaatikkoa vauvan synnyttyä.

Yhteistyössä