Muita jotka syöny Terolutia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko vaikuttanu mielialaan? Miksi söit ja kuin kauan?
Mulla nyt viides kuuri menossa (välissä oli 2 kk tauko). Menkkojen tasaamiseksi sain nuo. Ja tuntuu että oon aina ihan tolkuttoman pahalla päällä sen aikaa mitä noita lääkkeitä syön. Mieliala heittää laidasta laitaan. Ja toinen että mulla on iho järkyttävässä kunnossa kans.
Onko jollain ollu vastaavaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
Mä en muista muuta kuin menkkamaiset jomotukset koko kuurin ajan ja naama kukki kuurin jälkeen
Mulla naama kukkii jo kuurin aikana. Ja pari eka kuuria olin tosi kipeä nyt en enää.
Kuin pitkiä kuureja teillä on ollu? Sain eka tuon 3 kk ja nyt sitte lisää 3-6kk. lääkäri meinas et syö ite niin monta kuin haluat. kuukausi kerrallaan tai kaikki putkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
Mä en muista muuta kuin menkkamaiset jomotukset koko kuurin ajan ja naama kukki kuurin jälkeen
Mulla naama kukkii jo kuurin aikana. Ja pari eka kuuria olin tosi kipeä nyt en enää.
Kuin pitkiä kuureja teillä on ollu? Sain eka tuon 3 kk ja nyt sitte lisää 3-6kk. lääkäri meinas et syö ite niin monta kuin haluat. kuukausi kerrallaan tai kaikki putkeen.
Kaikki putkeen? Hassua. Mulle määrättiin kierron tasaamiseksi kp 15-24 yks tabl. päivässä. Söin pari kiertoa ja sen jälkeen aloitettiin Clomifen kuurilla, että saatiin myös puuttuva ovulaatio aikaiseksi. Siitä sit napsahti heti plussa. Nyt taas Clomit, mutta taitaa tulla lisäksi Terot, koska luteaalivaihe liian lyhyt, eli keltarauhashormonivajausta taas ilmassa :(
 
ap
Siis nuo annettiin vaan tasaamaan menkkoja ei sen takia et tulisin raskaaksi (vaikka ei sekään haittais). Viimeksi oli ulkomaalainen lääkäri ja tuntu et se ei oikein ymmärtäny mitä sille yritin sanoa. Ajattelin et syön tuon toiset 3 kk ja testaan alkaako menkat itestään. Jos ei niin otan lääkäriin yhteyttä.
Tympii vaa syödä noita kun ei tuu elämästä välillä yhtään mitään.
 

Yhteistyössä