Muita, jotka pelkäävät koko ajan ja vähän väliä olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä siis on yksi lapsi ja ollaan ajateltu, että myös ainokaiseksi jää. Syön e-pillereitä, mutta olen ihan vauhko ja luulen vähän joka kuukausi olevani raskaana. Kuvittelen kaikki mahdolliset raskausoireet itselleni ja panikoin kun odottelen menkkojen alkamista. Aika monta testiä on tullut ostettua mielenrauhan saamiseksi :D Muita?

Täällä! Mulle tuli Cerazettea syödessäni tuulimunaraskaus. Edelleen syön Cerazettea, kun muut ehkäisyt ei sovi, kondomistakin mulla ärtyy paikat. Meillä on toiveissa vielä yksi lapsi, kunhan mun koulu loppuu, sitten mies on luvannut mennä vasektomiaan.

Mulla ei tule edes menkkoja lainkaan kun syön Cerazettea, teen joka toinen kk raskaustestin varmuuden vuoksi.

No minä!!! Käytän vain kondomia ehkäisynä, koska pillerit eivät sovi eikä suhde ole vielä niin vakava, että harkitsisin järeämpiä vaihtoehtoja... Joka päivä tutkiskelen ja tunnustelen mahaani, ettei se vaan ole turvonnut jostain kohtaa ja mitähän tuo vihlaisu nyt tarkoitti.. :D

Täällä myös! Muutaman kerran pillereiden kanssa tuli jänskäteltyä, mutta renkaisiin vaihdon jälkeen melkeinpä kokoaika (tosin sivuvaikutukset aiheutti mulle noita klassisia aamupahoinvointeja oksenteluineen jne). Lapsia ei ole eikä vielä varsinaisesti suunnitelmissakaan, mutta lähivuosina kyllä.

Mielenterveyden- ja rauhan takia sovittiin nyt että nuo hormoniehkäisyt saa jäädä. Eiköhän kehon totutellessa omavaraiseksi näiden hormonien kanssa päästä ehkä vähän jännittelemään lisää..mutta toivon että tästä etiäpäin menis edes henkisellä tasolla paremmin :)

[QUOTE="vieras";24450245]tekee steriilisaation niin ei tarvi enää pelätä :) huomattavasti helpompaa elämä nyt itsellä,kun tietää ettei tule lapsia enää.[/QUOTE]

naapurin rouvalla petti klipsut ja sai viidennen lapsensa.

[QUOTE="vieras";24450245]tekee steriilisaation niin ei tarvi enää pelätä :) huomattavasti helpompaa elämä nyt itsellä,kun tietää ettei tule lapsia enää.[/QUOTE]

Minulle tehty , mutta siitä huolimatta tulee välillä pelättyä .

täällä sama vika, varsinkin noita haamupotkuja on ollut ensimmäisen lapsen saannista tähän päivään saakka, samoin usein myös pahoinvointia. mutta menkat ne tulee niinku kuuluukin, silti raskausvainoharha iskee jatkuvasti päälle :( just nyt ei tarvis lisää tulla ja ehkäisy on käytössä kyllä, joten raskauden pitäsi olla lähes mahdotonta

Yhteistyössä