Muita jotka nukkuvat vain vähän öisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhhh

Vieras
Työni alkaa aikaisin ja joudunkin heräämään aamuisin neljältä. Nukun 3-4 tuntia öisin, sitten on usein pakko nukkua päikkärit kun en kertakaikkiaan pysy hereillä. Sitten kun on vapaata niin nukun helposti 15 tuntia putkeen :) työpäivät on vieläpä sekaisin, usein siis myös viikonloppuisin. Sitten saattaa olla yksi vapaa siellä täällä ja joskus toki kaksikin. On alkanut tuntumaan että olen jo ihan sekaisin. Nukun milloin sattuu ja mitään ei jaksa tehdä, silloin jos on yksi vapaa niin se menee oikeastaan vaan nukkumiseen kun herään myöhään iltapäivällä. Muita joilla rytmi sekaisin ja jatkuva väsymys?

Miksi et mene ajoissa myös nukkumaan, jos työsi alkaa aikaisin? Esim. klo 21? Minulla alkaa myös työt aikaisin, herään klo. 4.30. Yleensä olen illalla sängyssä klo 21, yksinkertaisesti en jaksa valvoa pitkään, kun aikainen herätys. Meillä kotona ei myös onnistu mikään päiväunien nukkuminen lapsen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mä*;29413428:
Miksi et mene ajoissa myös nukkumaan, jos työsi alkaa aikaisin? Esim. klo 21? Minulla alkaa myös työt aikaisin, herään klo. 4.30. Yleensä olen illalla sängyssä klo 21, yksinkertaisesti en jaksa valvoa pitkään, kun aikainen herätys. Meillä kotona ei myös onnistu mikään päiväunien nukkuminen lapsen takia.

En saa unta, muutaman kerran olen onnistunut nukahtamaan aikaisin. Kohta vuoden ollut tuossa työssä ja odotin kyllä että tottuisin ja rytmi kääntyisi. Olen aina ollut niin iltavirkku etten niin helposti näytäkkään tottuvan.

Nukun suunnilleen saman joka yö aloittajan kanssa. Joskus viikonlopulla aamulla kauemmin ja sitten koskee päähän herätessä ja väsynyt olo koko päivän. Täydenkuun aikaan menee jopa 1½-2tuntia yössä ja ihan pirteä.

Yhteistyössä