Muita, jotka jää aina vähän etäisiksi muiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuper.

Vieras
Minä en tiedä, mitä teen väärin kun en ystävysty muiden kanssa ns. kunnolla. Minulla on kavereita muutama, mutta me kahvittelemme joskus puolin ja toisin. Koskaan en pääse tai osaa tutustua toiseen syvemmin. Tuntuu, että se vika on minussa.

Nytkin kuulin, että kaksi naista jotka molemmat tutustuivat toisiimme ja he minuun jne. samaan aikaan, ovat lähempiä ystäviä ja toinen on kutsuttu toisen häihin. Minäkin tahtoisin... olla niin läheinen.

En ole koskaan juhlinut mitään ystäväporukalla, minulle ei järjestetty polttareita tai synttäreitä tai mitään. Se niin surettaa.

Nykyään olen etäinen. Mua on puukotettu niin monta kertaa selkään etten enää ehkä haluakaan ystävystyä sen syvemmin. Surullista ehkä, mutta olen tottunut tähän enkä enää kaipaa entisaikojen sydänystävä-meininkiä. Naiset on susia toisilleen, joten mieluummin olen yksinäinen susi.

Mä.
En vaan jotenkin jaksa enää edes yrittää tutustua kenenkään ja kaikki vanhat tutut ja kaverit on jäänyt.

Kuvittelin kun muutettiin ihan vastavalmistuneeseen taloyhtiöön että naapurustosta löytyisi uusia kavereita kun kaikki samassa tilanteessa mutta niin se vaan taas meni että muut kyläilee ja juttelee keskenään ja mulle korkeintaan morjestetaan. Ehkä oon sit jotenkin luotaantyöntävän näköinenkin.

Täällä kans yksi heiluttelee kättään ilmassa!

Minä tutustun ihan ok helposti ihmisiin, mutta siihen se jääkin. Mutta myönnän, että suurimmaksi osaksi vika on suoraan omassa käytöksessäni, ei siinä että se olisi jotenkin huonoa! Mutta tarkoitan, että minulla on niin huono itsetunto, että se taitaa olla minulla suurin syy näiden kaveruussuhteiden syntymisessä. En vain kertakaikkiaan usko, että joku ihminen olisi kiinnostunut minun seurastani koska itsekään en ole järin kiinnostunut omasta seurastani.

Vituttaa välillä olla niin kateellinen muille, joilla on ystäviä kenelle soitella tai käydä kylässä, uskoa asioita, minulla ei sellaisia ole, muutama hyvänpäiväntuttu vain. :/

Mulla on välillä samat fiilikset.
En vain ole tarpeeksi kiinnostava.

mistäpäin olette? itse tampereelta ja en oikein osaa ystävystyä porukoissa, ei huvita juoruta toisista pahaa, joten jään helposti ulkopuolelle, kun en halua /jaksa osallistua toisten haukkumiseen tai arvosteluun, naureskeluun. Joten parempi sitten yksin kuin huonossa seurassa.

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä;26174259:
Täällä kans yksi heiluttelee kättään ilmassa!

Minä tutustun ihan ok helposti ihmisiin, mutta siihen se jääkin. Mutta myönnän, että suurimmaksi osaksi vika on suoraan omassa käytöksessäni, ei siinä että se olisi jotenkin huonoa! Mutta tarkoitan, että minulla on niin huono itsetunto, että se taitaa olla minulla suurin syy näiden kaveruussuhteiden syntymisessä. En vain kertakaikkiaan usko, että joku ihminen olisi kiinnostunut minun seurastani koska itsekään en ole järin kiinnostunut omasta seurastani.

Vituttaa välillä olla niin kateellinen muille, joilla on ystäviä kenelle soitella tai käydä kylässä, uskoa asioita, minulla ei sellaisia ole, muutama hyvänpäiväntuttu vain. :/

Tähän. Mun on tosi vaikea uskoa että joku pitäisi minusta.

Täällä ois Oulun korkeudelta yksi joka kanssa tahtoisi olla/saada sen läheisen ystävän, vaikka tässä jo keski-ikäinen oonkin. Mulla on tuolla ystäviä ja 40+ äidit osioissa ilmoitukset joissa tarkoitan juuri tätä. Kun ois se yksi oikea ystävä. Saa laittaa postia nuoremmatkin jos mun ikä ei haittaa...

mistäpäin olette? itse tampereelta ja en oikein osaa ystävystyä porukoissa, ei huvita juoruta toisista pahaa, joten jään helposti ulkopuolelle, kun en halua /jaksa osallistua toisten haukkumiseen tai arvosteluun, naureskeluun. Joten parempi sitten yksin kuin huonossa seurassa.

Sama mulla. En kai sitten ole tyypillinen nainen joka rakastaa toisten asioiden vatvomista, haukkumista ja seläntakana puhumista. Mulle tulee niin vaivautunut olo ja kiinnostus sellaisiin ihmisiin lopahtaa heti alkuunsa.
Itseasiassa olen jo nuorena ollut monesti kaveriporukan kolmas pyörä. Mulla on ollut hyviä ystäviä mutta jostain syystä on melkein aina ollut "kolmikko" ja olen jollain tapaa joutunut kolmanneksi pyöräksi, en tiedä miksi. Ehkäpä juuri tuon juoruilun takia, kun se ei mua ole kiinnostanut.

[QUOTE="joo";26174210]Nykyään olen etäinen. Mua on puukotettu niin monta kertaa selkään etten enää ehkä haluakaan ystävystyä sen syvemmin. Surullista ehkä, mutta olen tottunut tähän enkä enää kaipaa entisaikojen sydänystävä-meininkiä. Naiset on susia toisilleen, joten mieluummin olen yksinäinen susi.[/QUOTE]

Hieman samat tunnelmat. On siis läheiset ystävät ja muutama ei niin läheinen kaveri vuosien takaa. Mutta uusiin heikosti tutustun. Vika on pitkälti itsessäni, sillä en vaivaudu avautumaan enkä pitämään yhteyttä uusiin tuttavuuksiin.

[QUOTE="joo";26174376]Sama mulla. En kai sitten ole tyypillinen nainen joka rakastaa toisten asioiden vatvomista, haukkumista ja seläntakana puhumista. Mulle tulee niin vaivautunut olo ja kiinnostus sellaisiin ihmisiin lopahtaa heti alkuunsa.
Itseasiassa olen jo nuorena ollut monesti kaveriporukan kolmas pyörä. Mulla on ollut hyviä ystäviä mutta jostain syystä on melkein aina ollut "kolmikko" ja olen jollain tapaa joutunut kolmanneksi pyöräksi, en tiedä miksi. Ehkäpä juuri tuon juoruilun takia, kun se ei mua ole kiinnostanut.[/QUOTE]

Sama vika. En yksinkertaisesti jaksa sellaista tyhjänpäiväistä muiden ihmisten, julkkisten tms. asioiden vatvomista. Rupean aina miettimään, että mulla ois paljon järkevämpää ja mieluisampaa tekemistä. Olen ennemmin vaikka yksin kotona, kuuntelen musaa ja siivoan. Vanhoista opiskelukavereistakin on tullut tyhjäpäisiä käkättäjiä, joiden ainoa puheenaihe on viimeisin Seiska-lehti tai jonkun tutuntutun asiat, jotka ei vois vähempää kiinnostaa.
--Valitus päättyy--

[QUOTE="joo";26174376]Sama mulla. En kai sitten ole tyypillinen nainen joka rakastaa toisten asioiden vatvomista, haukkumista ja seläntakana puhumista. [/QUOTE]
Luultavasti sulla ei ole läheisiä ystäviä koska puhut muista naisista tuollaiseen ilkeään ja alentuvaan sävyyn. Vai että "tyypillinen nainen" on tuollainen, mutta sinä parempi?

Luultavasti sulla ei ole läheisiä ystäviä koska puhut muista naisista tuollaiseen ilkeään ja alentuvaan sävyyn. Vai että "tyypillinen nainen" on tuollainen, mutta sinä parempi?

Ei mulla enää olekaan, enkö niin sanonutkin. eikai se mun vika ole jos suurin osa naisista eli tyypilliset naiset juoruilee. Jos se sun mielestä on ilkeyttä etten sellasista tykkää niin ihan sama mulle. Musta se juoruilu tekee ihmisestä ilkeän.

Kovin hyvin en ystävysty,tutustu..Mutta elämän varrella on tullut jopa 2 niin rakasta ystävää...toinen näistä on ihan lyhyellä ajalla.Heitin kanssa on itketty,naurettu ja koettu ja jaettu..

Muuten en viihdy isossa porukassa-vaan aina lasken hetkiä siihen että pois pois pois...

Yhteistyössä