Muita jotka ihastuu helposti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Löytyykö muita, jotka ihastuu ihmisiin välillä yllättävän helposti?
Mä oon viimeisen kuukauden aikana ihastunut kolmeen ihmiseen, tosin kaks niist ihastuksista on mennyt jo aika hyvin ohi (kolmas vielä ei :D)... Aika ärsyttävää, varsinkin kun "vanha" (2 viikon takainen...) ihastus haluaisi treffata, ja itsellä on jo seuraava huuma menossa (tietenkin mieheen, joka taas ei ole kiinnostunut musta). Menee nää siis aika nopeasti kai ohikin...

(Ja ei, parisuhteessa ollessani en ole ollenkaan tällainen. Avomieheni jätti mut reilu puol vuotta sitten ja 2½ vuoden suhteen aikana en pettänyt häntä enkä ihastunut muihin.)

:wave:

Viimeisin:

SNN29TV1BC-280_1094563a.jpg

Jatkan vielä, että jopa tuollainen viisivuotinen ihastus on joskus lopahtanut täysin seinään. Näen kohdetta aamulla ja taikaiskusta ihastus loppuu. Saman päivän iltana en enää halua tyyppiä nähdä tai ylipäätään koskaan.... Se on hyvin hämmentävä kokemus.

Olen parisuhteessa ja nyt ensimmäistä kertaa tämän 7 vuoden aikana ihastuin tuttavani mieheen... Yhden kerran tapasin hänet ja hurmaannuin heti. Toivon, että tämä menee ohi nopeasti. Ajattelen häntä aina välillä ja uniakin olen nähnyt.

Yhteistyössä