7
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:ne on ihania! Sais vaan miehenkin ihastuun. http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/kastehelmi&gclid=COiYwfHB9p8CFVgs3godXD7WXw
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, mulla ruskeana. Kerätty ennen kuin hinnat nousivat taivaisiin. Kivalta näyttivät nämä uudetkin, jossain oli yhdistelty kirkkaita Kastehelmiä ja mustaa Teemaa, minusta kovsti raikasti kattausta toi lasi.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Onks ne tulleet taas?
Mulla on kermakko ja sokerikko ja jälkiruokalautasia. En oikein tykkää, varsinkin kun nuo ovat värittömiä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun nyt uudistuotannossa näyttäisi olevan vain lautasia ja kuppi.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun nyt uudistuotannossa näyttäisi olevan vain lautasia ja kuppi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun nyt uudistuotannossa näyttäisi olevan vain lautasia ja kuppi.
pikkuruisia tasseja, maljakko, kynttilä mansetti, tuhkakuppi ....
Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun nyt uudistuotannossa näyttäisi olevan vain lautasia ja kuppi.
kuppi??
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kun nyt uudistuotannossa näyttäisi olevan vain lautasia ja kuppi.
kuppi??
No joku mikä lie kupperoinen näytti olevan.![]()