muita jotka hukannu vihkisormuksen?!!

  • Viestiketjun aloittaja nyt masentaa
  • Ensimmäinen viesti
nyt masentaa
Hukkasin viime viikolla kihla-ja vihkisormuksen, tiedän että niitä ei saa takaisin ja oon itkeny koko viikonlopun, niin kamala tunne arvo niillä oli.Mies sano et ostaa uuden mut eihän se oo sama asia, en saa taottua omaan päähäni et ne oli vaaan sormukset, ei menetetty ketään läheistä vaan sormukset mut silti oon ihan rikki.
 
jaa- no en varmaan hukannut ihan lopullisesti, mut viimeviikolla kun tein sämpylätaikinaa, laitoin sormukset keittiön pöydälle ja simbsalabim- vartin päästä niitä ei enää ollutkaan siinä. Vieläkään en ole niitä löytänyt...
 
Hävitin kihlasormukseni taannoin. Olin laittanut sen pöydälle ja siitä hävisi.
Kyllä vitutti ja itketti. Vaikka se onkin vain pelkkä rinkula, on se tunnearvo siinä suuri. Jota ei takaisin saa toisella samanlaisellakaan rinkulalla.

Onneks sormus kuitenkin löytyi jonkun ajan päästä kotoamme..
Minne hävitit omasi? Onko ne ihan lopullisesti kadonneet?

Muutama vuosi sitten sisko löysi oman kihlasormuksensa heidän auton parkkipaikan vierestä. Talvella katosi ja keväällä alko kulta kimalella kun aurinko paistoi. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Brummelisa
nyt masentaa
imuriin taisivat mennä ja mies vaihto pölypussin joka on nyt kaatopaikalla, koko kämppä etitty ja ei mistään löydy. oma vika ku huolimattomasti oon säilyttäny lipaston päälllä:(
 
Vvvv
Kaveri hukkasi ja löysi sitten omansa, olivat käsilaukussa laukun nahkan ja vuorin välissä, joku pienenpieni reikä ollut laukun taskun vuoressa. Takin vuoren väliin voi kans hukata sormuksen samalla tavalla, näinkin kuullut jollekin käyneen.
 
Hukkasin kaksi vuotta sitten. Töissä en voi sormuksia pitää ja laitoin ne sitten lompakon kolikkotaskuun. Vetoketju jäi lompakosta auki ja sisältö lensi ulos kaupan pihassa, kun otin lompakon laukusta. En muistanut, että sormukset oli siellä. Kihlasormus oli jäänyt vielä sinne taskuun, mutta suuri osa kolikoista ja vihkisormus putosi. Kolikot keräsin. Sormus jäi maahan, kun en sitä tajunnut etsiä. Eipä löytynyt enää sitten. Ei kallis sormus, mutta tunnearvoa. Ehkä mies ostaa joskus uuden.
 
"vieras"
[QUOTE="Mies";25655811]Miks ne on ollut pois sormesta, pokaamassa vihreämmillä niityillä?[/QUOTE]

Meillä ei esim töissä saa pitää kun niissä on kiviä ihan sileää saisi, joten en ota niitä töihin mukaan kuljen työmatkatkin ilman ja juu usein en laita niitä enää ehtoolla sormeen ;)
Mut mä oon naimisissa ilman sormuksiakin
 

Yhteistyössä