Muita, jotka eivät pidä ihmissuhdepeleistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tykkää yhtään. En halua esittää vaikeasti tavoiteltavaa, piilotella tunteitani tms. Jos ikävöin, olen rakastunut tai minuun sattuu, haluan sanoa sen suoraan enkä esittää muuta. Jos tekee mieli ottaa yhteyttä, otan.

Muita?

miksi esittää? Onko miehet oikeasti niin raukkoja ettei ymmärrä tai heti pelästyy että toi haluaa naimisiin ym.? siis jos kiinnostaa niin pitä sanoa eikä peitellä Tuntuu vaan että miehet kavahtaa tälläisiä. Pitäisi osata esittää peliä ja pitää montaa miestä roikkumassa löysässä hirressä. Kyllä ennen oli helpompaa.

[QUOTE="vieras";24134045]En tykkää yhtään. En halua esittää vaikeasti tavoiteltavaa, piilotella tunteitani tms. Jos ikävöin, olen rakastunut tai minuun sattuu, haluan sanoa sen suoraan enkä esittää muuta. Jos tekee mieli ottaa yhteyttä, otan.

Muita?[/QUOTE]

Sama juttu. Ei se silloin haittaa, kun on sopiva kumppani.

Juu, mä oon aina vaan mä, en jaksa pelaa tai leikkiä (no lähinnä kai siks että energiat ei riitä niin pitkälle, helpompi olla vaan mä). Mieluummin säästän sen luovan puolen tuohon lasten kanssa toteuttamiseen.. :)

Mulla ei oo siis mitään pelailijoita vastaan, niin kauan kun pysyvät niissä omissa piireissään, pelaaja vs. pelaaja. Se että pelataan sellaisen ihmisen tunteilla, joka ei pelaa, on julmaa ja rumaa..

Mulla ei oo siis mitään pelailijoita vastaan, niin kauan kun pysyvät niissä omissa piireissään, pelaaja vs. pelaaja. Se että pelataan sellaisen ihmisen tunteilla, joka ei pelaa, on julmaa ja rumaa..

ja näitä löytyy paljon miehissä! Yleensä ne jotka osaa puhua hyvin ja saada naiset ihastumaan ja on hyvin koulutettuja ja ihan ok näköisiä. Nämä pelaavat kokemukseni mukaan paljon!
Pari sattunut kohdalle. Sanotaan liipalaapaa ja kehutaan ulkonäköä ja kerrotaan juttuja ja sitten halutaankin vain olla "ystäviä" jotka harrastaa seksiä silloin tällöin...juuh. ei kiitos.

ja näitä löytyy paljon miehissä! Yleensä ne jotka osaa puhua hyvin ja saada naiset ihastumaan ja on hyvin koulutettuja ja ihan ok näköisiä. Nämä pelaavat kokemukseni mukaan paljon!
Pari sattunut kohdalle. Sanotaan liipalaapaa ja kehutaan ulkonäköä ja kerrotaan juttuja ja sitten halutaankin vain olla "ystäviä" jotka harrastaa seksiä silloin tällöin...juuh. ei kiitos.

Mä oon tavannut ihan yhtä paljon naisissakin :(

joo on varmaan naisissakin mutta miksi nämä pelaajat ei ole sitten keskenään eikä vilkuile edes muualle?

Mä veikkaisin että se on se huono itsetunto jota yritetään korostaa sillä toisen hyväksikäytöllä... On niitä sitten niitäkin jotka pelailevat vaan keskenään ja ovat molemmat kärryillä homman nimestä.. Jälkimmäiset ovat tosin vähemmistöä..

Yhteistyössä