Muita jotka EIVÄT ole facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokeillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokeillut

Vieras
Kerran kokeilin, ja en tykännyt. Mullekin kaverit on paljastanut, että siksi sitä käyttävät kun voivat vakoilla mitä puolituttujen elämässä tapahtuu!!

Ja ärsyttää, kun kaverit ym. inisee, että minuun ei muka saa enää yhteyttä (eikä tule pidettyä yhteyttä) kun en oo facebookissa!! Haloo!! Mulla on känny, meili ja mese... pärjätkää...

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
You underestimate the power of the dark side, young padawan.

XD

...melko osuva vertaus ;) Nimittäin ihan oikeasti yhden ystäväpariskunnan tuore avioero sai viimeisen niitin juurikin facebookista. Ei TIETENKÄÄN ollut naamakirja ainoa eron syy, mutta olispa ollut helpompaa heillä ilman sitä... Lopulta kilpailivat sillä, kumpi lisää enemmän "vieraita" naisia/miehiä kaveriksi... *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:wave: En oo enkä ihan heti tulekaan.

En pidä ajatuksesta, että pitäis olla koko ajan "käytettävissä"..

Jeeee! luulin että olen aivan yksin tässä maailmassa ajatusteni kanssa, koko tuttavapiiri on facebookissa ja katsovat minua kieroon kun en sinne naamaani halua :(

Sama täällä, en ole enkä aio mennä! En ole myöskään ikinä käyttänyt meseä tai irkkiä tai mitä näitä nyt on. Tämmönen keskustelupalsta on ihan jees ja riittää todellakin mulle.

En ole, enkä ole ollut. Olen jo etukäteen aikaani edellä, kohtahan se ei ole enää yhtään muotia.

Tosin KYLLÄ kiinnostaisi kytätä sieltä vähän puolituttujen juttuja, mutta en viitsi sen takia tehdä edes feikkiprofiilia sinne.

en oo vaik kaverit painostaa...eikä musta saa mitään edustavaa kuvaa siihen profiiliin ees...enkä tiedä haluanko olla kaikkien puolituttujen kaveri enkä toisaalta viitti roikkua siellä vain parin kaverin takia :(

En ole. Tai kerran olen kokeillut ja tietojahan sieltä ei taida saada kokonaan poistetuksi. Välillä joku yrittää painostaa naamakirjaan mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Mulle riittää yhteydenpitoon puhelin ja sähköposti.

Uusimmat

Yhteistyössä