Muita jotka asuu ahtaasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eseee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eseee

Vieras
montako henkéä ja minkä kokoisessa asunnossa?millaisia ratkaisuja ootte tehny että mahdutte?

meitä on 2 aikuista ja 3 lasta 70 neliön kolmiossa. meillä ei oo mitään ylimääräistä tavaraa ja esim vaatteita en kierrätä lapselta lapselle kun ei oo paikkaa missä säilyttää niitä. kaikki myyntiin ja uudet sit ku tarvitaa seuraavaa kokoa. ihan ok mahdutaan vielä mutt kohta tarvii isomman.

Kiva että on muitakin :) meillä kaksio ja kaksi lasta + koira. Kaikki tavara kierrätetään ja jos jotain ostetaan, jotain lähtee pois. Mummolassa on kyllä lasten vaatesäilöt eli sinne mahtuu laatikoittain tavaroita jemmaan. Säilytysjärjestelmiä täällä kotona on todella mietitty ja joskus tuntuu että meillä oikeasti on enemmän tilaa kuin monella omakotitaloasukilla :)

Me aiotaan maksaa tästä asunnosta suurin osa ennen toiseen suurempaan vaihtoa. Ja mä aion olla kotona lasten kanssa. Toinen vaihtoehto olisi viedä lapset hoitoon, hankkia heti isompi ja paiskia hulluna töitä. Mielummin näin. Asumiskustannukset ovat nyt tosi pienet.

[QUOTE="pikkuinen";24544323]Kiva että on muitakin :) meillä kaksio ja kaksi lasta + koira. Kaikki tavara kierrätetään ja jos jotain ostetaan, jotain lähtee pois. Mummolassa on kyllä lasten vaatesäilöt eli sinne mahtuu laatikoittain tavaroita jemmaan. Säilytysjärjestelmiä täällä kotona on todella mietitty ja joskus tuntuu että meillä oikeasti on enemmän tilaa kuin monella omakotitaloasukilla :)

Me aiotaan maksaa tästä asunnosta suurin osa ennen toiseen suurempaan vaihtoa. Ja mä aion olla kotona lasten kanssa. Toinen vaihtoehto olisi viedä lapset hoitoon, hankkia heti isompi ja paiskia hulluna töitä. Mielummin näin. Asumiskustannukset ovat nyt tosi pienet.[/QUOTE]

meillä jos ois mummola nii kans kierrättäisin vaatteet ym mut ei oo(tai siis on mutta niin kaukana, suomen toisella puolen)ja tässä asunnossa ei oo ylimääräistä säilytystilaa joten en voi säilöä pieneksi jääneitä seuraavaa varten.

85 neliötä rivitalossa, viides lapsi tulossa (alkutaipaleella vielä) + isä ja äiti. Isompaan aikomus, ehkä omakotitaloon. Nyt alkaa olla olo, että olisi sen aika.

Meitä on kaksi aikuista ja kolme lasta, lisäksi kaksi keskikokoista koiraa. Kerrostalokolmio 80 neliötä. Esikoisella oma huone, pienemmät toisessa makkarissa ja vanhemmat nukkuu olohuoneessa. Ahdasta on, kun mieskin olohuoneesta vallannut nurkan harrastukselleen ja esikoisen huoneessa on miehen tavaraa myös. Tavaroita ja vaatteita varten ollaan jouduttu hankkimaan olkkariin iso vaatekomero. Lasten ikäerot ja koot siten, että kierrätettäviä vaatteita ei tarvi säilöä, vaan ne siirtyy seuraavalle suoraan, onneksi.

Ahdistaa ahtaus ja tähän muutettiin 92 neliön neliöstä, joten tavaraa karsittiin todella runsaalla kädellä muuton yhteydessä. Varmaankin puolen vuoden sisällä alkaa sitten oman talon metsästys, jos pankki lainaa antaa.

Ahtaasti ja ahtaasti, pian lapsi ja kaksi aikuista, yksiössä, ihan normaalissa 30neliön yksiössä, kieltämättä ahtaus vähän tuntuu, isompaa hakusessa, mutta kyllä tässä nyt asuu ja tavaratkin on aikalailla järjestelykysymys meillä.

Ite oon tenava asunu omakotitalossa, jossa oli vain keittiö ja olohuone, kolme lasta ja kaksi aikuista, kesäisin neljä lasta.

meil oli kaksio 58m2 2 aik + 2 lasta.
Ahdasta oli, ei voi muuta sanoa. Kaikki paikat pursusi kamaa.

Nyt minä ja pian 3 lasta kolmiossa, 80m2. Ihanaa kun on tilaa.
Kunhan esikoinen menee vuoden kuluttua eskariin, annan oman huoneeni hänelle, pieni ja nykyinen kuopus omaan huoneeseen kahdelleen ja minun sänky olohuoneeseen.

Yhteistyössä