V
vieras
Vieras
No, me asutaan kolmiossa 6 lapsen kanssa, ollaan asuttu yli puoli vuotta. Ollaan mahduttu, kaksi pienintä meidän huoneessa ja 4 isointa samassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja itse minä:me asutaan 4 lapsen kanssa,ja neliöitä on 76,50...eikä ees tunnu niin ahtaalta ku on rytmit ja järjestykset kunnossa.kouluikäset on suurimmks osaks ympäri vuoden ulkona omilla menoillaan...
eteinen täynnä kaappeja ja 2isommalla kerrossänky itte nukun olkkarissa levitettävällä sohvallaAlkuperäinen kirjoittaja annupannu:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:mahtuu kun ei hamstraa tavaraa 3lasta 2koiraa ja 70 neliötä
Meillä on vaan kaksi lasta ja 67,5neliöö. Mielestäni en hamstraa, mutta me ei mahduta tähän. Tai hamstraan sillain että harrastan ompelua ja askartelua ja niitä tarvikkeita ja koneita sitten on. Jokapäivä käyn kauheaa taistelua pääni kanssa että mikä määrä leluja lapsille on riittävästi, ja millä määrällä muuta tavaraa pärjäisi
:/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me muutettiin puol vuotta sitten omakotitaloon, 115 neliöö. yks lapsi ja kaks aikuista. Voi tätä riemua ja omaa rauhaa! Siivoamiseen menee huomattavasti vähemmän aikaa kuin puolet pienemmässä asunnossa kun tavaroille on paikat ja tilat missä pitää järkevästi eikä kaikki loju missä mahtuu vaan olemaan. Meillä on oikeastaan aina siistiä tästä syystä, siivouspäivänä vaan imuroi ja vetelee mopilla lattiat ilman tavaroiden nostelua jne. Olen asunut aikoinaan tosi ahtaasti ison perheen lapsena ja en sillon muksuna miettinyt edes että meillä olis ollut ahdasta, siihen kun tottui että tilanne oli mikä oli. mut nyt aikuisena jotenkin osaa arvostaa tätä tilannetta.