Muita joka päivä vaa'alla käyviä?

Joo tiedän, ettei tuossa ole mitään järkeä. Joo tiedän että paino voi vaihdella paljonkin vuorokauden sisään. Tosin käyn aina aamulla ja samaan aikaan heti heräämisen ja aamupesujen jälkeen, ilman siis syömistä. Ongelmani on siis se, että jos punnitus näyttää esim +200g niin alkaa kyrsimään ja tekis mieli lopettaa koko laihdutus... :kieh: . Taidan pelätä sitä, että jos otan vaikka kerta viikossa punnituksen ja tulos on +700g niin sitten ainakin lähti läskimopo kädestä. Laihtunutkin olen, mutta jos pääsen tavoitteeseen niin kuinka helposti sitä voi olla taas laihdutuksen lähtöpisteessä. Taitaa olla tänään huono aamu :whistle:
 
Mulla on vähän samaa ja aina punnituspäivänä olen painavimmillani (mistähän johtuu?). Mulla kanssa paino vaihtelee hurjasti esim. eilen olin 600g painavampi.

Olen ajatellut, että kun käyn melkein joka päivä huomaan painon nousun heti ja sitten on helppo tehdä asialle jotakin, kun vielä ei ole tullut 10kg.

Tsemppiä pudotukseen!
 
Ei tuosta haittaa ole, vaikka joka päivä käy.
Yks mahdollisuus on plussata kaikki tulokset ja jakaa sitten punnituskertojen lukumäärällä, jolloin pitkällä juoksulla painonpudotuksta voi seurata yhdellä laskennallisella arvolla viikossa.
Mulla vaihtelee myös noin puolikiloa eri päivien välillä. Se on ihan normaalia.
 
Minä käyn joka aamu vaa'alla. Kun tajuaa, että välillä voi olla +200 ja sitten taas - jotain niin eihän se mitään haittaakaan. Päinvastoin motivoi enemmän, jos vaaka näyttä edes -100g edelliseen aamuun. Kannattaa vaan käydä samaan aikaan vaa'alla esim. joka aamu vessassakäynnin jälkeen.
 
Mä käyn myös lähes joka aamu vaa'alla. Tapa josta on kamalan vakea päästä eroon. Käyn aamuisin siitä syystä, että mun kohdalla saattaa olla kilonkin ero aamun ja illan välillä. Tässä urakassa kilokin tuntuu paljolta :p
 
No nyt laihduttaessani olen alkanut käymään vaa'alla joka aamu. Tää on tosi paha tapa, kun parempi ois varmasti punnita kerran viikossa.
Mulla kanssa saattaa heitellä aamun ja illan välillä kilollakin ihan kevyesti.
 
Mä olen huomannut että mulle itselleni paras tapa on päivittäinen punnitus. Käyn vaa'alla joka aamu aamupesujen yhteydessä, vessassakäynnin jälkeen ennenkuin olen juonut tai syönyt mitään. Se on mulla kätevä tapa huomata minkälaiset ruuat ja juomat mulla kerää helposti nestettä, ja nyt kun pudotettuja kiloja on takana 33kg niin on hyvä seurata ettei paino lähde salakavalasti nousuun. Mulla kyllä sama homma että jos vaaka näyttääkin vaikka 500g enemmän kuin edellisenä aamuna niin se harmittaa ja lujaa. Vaikka tiedän että paino todella voi vaihdella noinkin suuria määriä päivässä ilman että kyseessä lihominen, silti "ruoskin" itseäni siitä ja sellaisina päivinä teen rankemman crossaritreenin ja syön lähinnä kasviksia. Kuitenkin tämä mulle hyvä vaihtoehto ja kun huomaa miten äkkiä paino pienen pysähdyksen jälkeen taas putoaa, tulee tosi hyvä fiilis! :) Tsemppiä kaikille laihdutukseen! :flower:
 

Yhteistyössä