muita joita ei kiinnosta kaiken maailman kissanristiäiset...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko

Vieras
siis esim. kavereiden kesken jotkut biletykset joihin sisältyy yökyläilyt, sukujuhlat, häät jne jne.

Minä myönnän kyllä olevani erakkoluontoinen.... ei kiinnosta ´mitkään edellä mainituista asioista.

Kavereita on kiva nähdä samoin sukulaisia. Kaikki juhlat ei kiinnosta, ei myöskään yökyläilyt heidän luonaan...

taidan olla todellinen outolintu.

Mua kiinnostaa lähimpien ihmisten tärkeät juhlat :) Mutta sit taas joku miehen pikkuserkun häät,joissa me molemmat tavattiin morsian ekaa kertaa..ei ihan napannu :D

No minua ei kiinnosta. Viime viikolla tuli kutsu perhekerho-tutun lapsen 3v synttäreille ja jätettiin kyllä menemättä, kun meidän lapset ei leiki keskenään muutenkaan :/

No mua ei kiinnosta! En ole yhtään juhlaihminen, ja saan sitäpaitsi olla työn puolesta ihan tarpeeksi juhlissa...just eilen oli sukulaisvauvan kastejuhla, johon ei päästy kun olin työssä, ja täytyy sanoa ettei harmita lainkaan. Tykkään tavata sukulaisia, mut "normaalioloissa" ja mieluummin perhe kerrallaan, kuin 30 ihmistä tungettuna samaan tilaan, joillakin kamala stressi tarjoamisista, mukulat juoksee, ja kenenkään kans ei ehdi jutella kunnolla. Semmosta :)

No mua ei kiinnosta! En ole yhtään juhlaihminen, ja saan sitäpaitsi olla työn puolesta ihan tarpeeksi juhlissa...just eilen oli sukulaisvauvan kastejuhla, johon ei päästy kun olin työssä, ja täytyy sanoa ettei harmita lainkaan. Tykkään tavata sukulaisia, mut "normaalioloissa" ja mieluummin perhe kerrallaan, kuin 30 ihmistä tungettuna samaan tilaan, joillakin kamala stressi tarjoamisista, mukulat juoksee, ja kenenkään kans ei ehdi jutella kunnolla. Semmosta :)