muita joita ei kertakaikkisesti kiinnosta kotimaanmatkailu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yhtään ei oo mielenkiintoa lähtee jonottamaan mihinkään särkänniemen vempeleisiin. Mieluummin kohti kenttää ja siivet alle, ihan mihin vaan. Tunne on et maa polttelee jalkojen alla!!

Ei kiinnosta ei. Mieluummin oon kotona. Autosta käsin on tätä kotimaatakin tullut nähtyä paljon, kun sukulaiset asuu kaukana, ja joskus käydään tervehtimässä. Ainoa mieleinen lomanviettopaikka meni perinnönjaossa. Mihinkään "kohteisiin" ei ole innostusta. Mieluummin siis ulkomaille...

Tällä palstaa taitaa olla niitä joita ei kertakaikkiaan kiinnosta ulkomaanmatkailu yhtään. Suurimman osan asuinpaikkakin on jotain tyyliin päivän matkan päässä lähimmästä kentästä jolta pääsee ulkomaille.

Mun haave olis sellanen, että lähtis vaan ajamaan jotain tietä, ihan täällä Suomessa, ja sitten kääntyisi toiselle tielle, ilman mitään päämäärää ja suunnitelmaa. Nukkuis vaikka autossa tai teltassa.

Minun mielestäni Helsinki on ainoa kiinnostava kaupunki Suomessa, ja kun asun täällä jo valmiiksi, niin eipä tuo kotimaan matkailu kiinnosta. Toki myönnän, etten ole kaikissa kaupungeissa käynyt, mutta kiinnostuksen kohteet on lähinnä shoppailu, hyvät ravintolat ja esim. ooppera, eli eipä niitä oikein missään Suomessa voi harrastaa.Tykään sekä ranta- että kaupunkilomista ulkomailla, mutta mikään luontomatkailu ei kiinnosta kyllä yhtään.

Kyllä on pakko päästä ulkomaille lämpimään. Suomen kesä on säiltään niin epävarma. Siinä on oma viehätyksensä, kun näkee uusia paikkoja, saa puhua kieliä, syödä idyllisissä ravintoloissa ja maata hiekkarannalla.

Yhteistyössä