Muita, joita ärsyttää anoppi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkele

Vieras
Tulee joka vitun viikonloppuaamu klo 9 limputtamaan ovikelloa.
"VIELÄKÖ TE NUKUTTE"?

Voi helvetti, ka sitä nyt töissäkäyvät ihmiset saatana nukkuu viikonloppuna kun saa.
Itse käy yötöissä ja nukkuu ehkä sen 4 tuntia yössä.
Herää joka aamu klo 8 siivoamaan.
Kyttää ja vihjailee"Taas siivosin ja pyyhin pölyt"
Tyyliin;Voisit sinäkin laiska miniä joskus kämppääsi siivota.
haukkuu minulle tosita miniäänsä ja tälle toiselle miniälle minua!
Alan pikkuhiljaa saada tarpeekseni ja vituttaa, että asumme samalla paikkakunnalla.
Olisi edes 100 km hajurako, ei tarvisi riesanaan sitä monta kertaa viikossa katsella!

Mulla on kanssa ärsyttävä anoppi... oon ottanu sen kanssa monta kertaa yhteen! Mä saisin raivarin jos alkais käymään ilmoittamatta etu käteen ja tulis aamulla vielä kun nukutaan! ei kun vaan sanot suoraan asiasta anopile!

Alkuperäinen kirjoittaja kiia:
Laita miehesi asialle! Eli käske miehesi puhua äitinsä kanssa peslisäännöistä. Että viikonloppuisin ei edim ennen 11 anoppi tule teille.

Pitäisikö?
Minä en JAKSA ottaa taas sitä paskaryöppyä niskaan ja kuunnella sitä miten saamaton ämmä olen, kun en viikonloppunakaan jaksa nousta siivoamaan ja aina vaan nukun.
Olen entistä paskempi, jos menen sanomaan tilanteesta jotain!

Anoppi valittaa miten "taas olen niin väsynyt, enkä oikein jaksa mitään".
Sitten saatana ravaa kylässä, kaupassa, kaikissa hemmetin kissanristiäisissä KOKO sen ajan, kun ei ole töissä.
On NIIN monesti tehnyt mieli karjaista päin naamaa, että NUKU SAATANA KUN SAAT!!!

Mutta kuin ei.
Tuo siivousvihjailu minua ottaa kupoliin jumalattomasti.
Jos esimerkiksi tulee (harvoin tosin ) meille vahtimaan lasta kun miehen kanssa ollaan jossain, senkin ajan keskittyy siivoamaan meillä!
Ei seurustele lapsen kanssa =(.

JUST!!!

Tuli äsken tähän viereeni notkumaan; "Kyllä noista teidän elukoistakin kamalasti lähtee karvaa, oikein näkee tuolla olohuoneen lattialla!!!!!"
AAAAAARGH!!!

Ota ämmä moppi käteen ja siivoa, jos haittaa.Mä olen NIIN kurkkuani myöten täynnä tätä tilannetta!
Lähti varmaan taas appiukolle kertomaan miten siellä se taas hakkasi konetta, eikä tehnyt elettäkään SIIVOTAKSEEN!

Jos hänellä on pakkomielle vaihtaa kerran viikossa kämppänsä jokaiseen soppeen verhot ja jynssätä ikkunat, mitä varten kaikkien pitäisi?

"koska kyllä se kotoa lähtee, jos ei kotona oo opetettu siivoamaan, niin ei sitä muutenkaan tee! sanoo mun anoppi, joka kehtas kerran valittaa mukanaan tuomien vieraiden aikana, että olen pessyt huonoksi ikkunat. Saipa akka luun kurkkuun, kun sanoin, että sinähän ne olet viimeksi pessyt!
Mulle tosiaan anoppi nassutti ja antoi ymmärtää, ettei mun äiti ole opettanut mua siivoamaan. No saipa taas nenilleen, tyhmä, kun itse sanoi, ettei kyllä minun miehenikään ole tarvinnut kotona mitään tehdä.
Vittu että aivoon koko ämmä.

Meillä anoppi raahaa tuttaviaan katsomaan meidän uutta taloa (ollaan muutettu vuosi sitten). sanoin kerran hänelle, että taidan ruveta ottamaan nähtävyysmaksua. Siitäkös anoppi riemastu.

Mä laittaisin jo illalla lapun oveen. "Älä tule, me nukutaan." Ja noihin siivousjuttuihin saattaisin hyvinkin sanoa että imuri on tuolla kaapissa, kyllä sitä saa käyttää. B)

Meillä anopin kanssa pitkä välimatka, mutta ei siitä apua kun tulee meille useammaksi viikoksikin sitten "kyläilemään". Nyt kylläkin ollaan oltu jo neljättä kuukautta puhelakossa (eikä olla siis nähty), koska mittani tuli täyteen. sanoi niin pahasti että odotan edes jonkinlaista pahoittelua häneltä. Lasten takia tilanne on kyllä kurja, mutta oma mielenterveys horjuu jo tämän ihmisen takia. Kaikista pahinta vielä on, että anoppi jumaloi meidän esikoista ja nuoremmasta ei välitä oikeastaan ollenkaan. Lapset ei onneksi vielä ymmärrä, mutta minua tämä satuttaa...

meillä taas anopilla ei ole aikaa meille.tai sit ei haluja pitää yhteyttä.aina ollaan me joka yhteyttä ottaaa.En muista milloin on meillä käyny,siitä on aikaa.joskus talvella.meidän kyllä pitäs olla aina sinne menossa.sitten kun sinne menee ei lasta sais kieltää ollenkaan mistään,kun aina vaan sanotaan no ei saa nyt pikkuista,tule mummin luo,siis niin ärsyttävää.Olen kyllä oppinut vuosien varrella sanomaan vastaankin.

Tääl kans yks jota ärsyttää suunnattomasti oma anoppi! Se ei oo ikinä hyväksyny mua ja alkuun puhu aina että kyllä meijän tytöt osaa järjestää juhlia kun on niin hyvän opin saaneet(3Tyttöö). Just niin ku et kun SÄ et osaa mitään. No nää likat... hmm... miten sen nyt sanos... Eivät ainakaan osaa siivota! Ihan oikeesti, en mäkään oo mikään himo jynssääjä, mutta jos vieraita on tulos ni kyl mä imuroin ja pyyhkäsen pölyjä... Mutta tuolla vanhimman tyttärenkin luona ni jestas sitä pölynmäärää! Niin ja yhelläkään ei oo lapsia et vois siihe vedota. No nuorimmainen 18.v ei oo kuunaan ollu töissä, makaa ja kiukuttelee kesän. Rahaa pitäs saaha siihen ja tähän... Juu, mutta siis mähän en osaa mitään, oli täs kesän alun kunniaks käyny haukkuu mut parhaalle kaverilleni ihan pataluhaks, tarviis katsokaas käydä tekee siel ruuat ja passata ja paapoa et hän vaan sais nalkuttaa mulle :) No mäpä en oo sit koko kesänä siel käyny, ja meil ei oo väliä ku kolme kilsaa. Mutta ihan oikeesti tommonen on tosi rasittavaa! Ja mä oon yrittänyt tehä ja auttaa, niilllä on maatila, joten tekemistähän siel riittää, mutta aina kun saa vaan kaikki paskat niskaan ni eipä sitä enää viitsi...

Mulla kanssa astetta vaikeempi anoppi. tässä hyvä esim. meillä oli pari viikkoo takaperin ristiäiset, saapui pienessä hiprakassa paikalle, ja että mua otti päähän, mutta ei sille viittinyt sanoo mitään kun ois nostanut kohtauksen siitä. nooh, se haukku meidän 2 muksua, toista sano tyhmäks ja toisen haukku idiootiksi, sain kuulla muilta sitten myöhemmin..:( sitten oli eräälle vieraalle sanonut kun oli syöttänyt rintaa lapselleen että eihän noista tisseistä voi ees maito muksulle riittää..:( sitten toiselle vieraalle sano että säkin ällötys oot joka paikassa.. huhhuh, mitä tekstiä. ja meillehän tuli ukon kanssa tietty aikamoinen sota tosta jutusta. ja nyt ilmotin että jahka meidän vanhin muksu pääsee ripille niin jos anoppi saapuu paikalle niin minä ja muksut, pelkkä rippimuksu saa jäädä paikalle, niin lähetään paikalta ja h..vetin lujaa.. näin ihana anoppi mulla...

Mun anoppi on tällä hetkellä aika jees. Sotkuisia välejä kesti noin 7 vuotta, lopulta päädyttiin perheneuvolaan niitä selvittämään. Se auttoi ja nyt välit siis hyvät mutta varovaiset =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun anoppi on tällä hetkellä aika jees. Sotkuisia välejä kesti noin 7 vuotta, lopulta päädyttiin perheneuvolaan niitä selvittämään. Se auttoi ja nyt välit siis hyvät mutta varovaiset =)

Jatkan vielä, että..
Kyllä mua kismitti kun anoppi pari viikkoa sitten repi mun raparperit autoonsa, ilman kysymättä. Tultiin kaupasta kun anoppi oli jo raparperit laittanut autoonsa, eikä sanonut mitään. Sanoin että "mun onkin pitänyt kysyä jos tarvit, mutta näköjään oot jo ottannut". En viitsinyt alkaa tappelua tekemään, kun tähän asti jo ollaan päästy parantamaan välejämme .

Yhteistyössä