Muita joille juhannus yks ja sama?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja i hate jussi:
Mua ärsyttää yli kaiken nämä pakolliset ryyppyjuhlat, kun tuo mies joka on vielä 15-vuotiaan tasolla, stressaa kaksi viikkoa etukäteen, että mihin pääsee ryyppäämään Ja sitten pitää väkisin juoda sitä kaljaa vaan kun on jussi! Siis voi !#(#!%¤)!"#&%)!(#!!!!!!!!!!

Niinpä :headwall: Täytyy ryypätä, koska on juhannus/vappu/uusivuosi.... eikai ihmisten täydy tehdä mitään jos ei ole pakko? (paitsi maksaa veroja ja kuolla joskus)

no miksei siitä voi tehdä omanlaistaan juhlaa.. eikai kukaan pakota juomaan siksi että on juhannus?

näyttääpi meikäläisellekin olevan yksi ja sama...pyykit pesemättä, ruokaa laitettava yms. Samaa mitä jokaisena viikonloppuna. Eikä edes ryyppäämistä....

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja i hate jussi:
Mua ärsyttää yli kaiken nämä pakolliset ryyppyjuhlat, kun tuo mies joka on vielä 15-vuotiaan tasolla, stressaa kaksi viikkoa etukäteen, että mihin pääsee ryyppäämään Ja sitten pitää väkisin juoda sitä kaljaa vaan kun on jussi! Siis voi !#(#!%¤)!"#&%)!(#!!!!!!!!!!

Niinpä :headwall: Täytyy ryypätä, koska on juhannus/vappu/uusivuosi.... eikai ihmisten täydy tehdä mitään jos ei ole pakko? (paitsi maksaa veroja ja kuolla joskus)

no miksei siitä voi tehdä omanlaistaan juhlaa.. eikai kukaan pakota juomaan siksi että on juhannus?

Ei, kukaan ei edelleenkään pakota mua, mutta hyvin monelle juhannus on pelkkä ryyppyjuhla. Mä juhlin juuri niin kuin tykkään, ihmettelen vain muita ihmisiä, miksi pitää päästä/mennä ryyppäämään, ainoana syynä että on juhannus...

Ei, kukaan ei edelleenkään pakota mua, mutta hyvin monelle juhannus on pelkkä ryyppyjuhla. Mä juhlin juuri niin kuin tykkään, ihmettelen vain muita ihmisiä, miksi pitää päästä/mennä ryyppäämään, ainoana syynä että on juhannus...

musta tää on niin hassua. mut kuka minkäkin laskee ryyppyjuhlaksi.. alkoholia moni ottaa kyl juhannuksena, mut mä ainakin liitän sen siihen että silloin yleensä on hyvää seuraa, laitetaan ruokaa ja siinä lomassa nautitaan muutama. aika harva aikuinen kai vaan ryyppää.. tai mistä minä tiedän.

:wave: mulle juhannus on ollu yks ja sama aina... Mun kotona ei ole koskaa juhlittu juhannusta ja kaikki kaverit on aina lähteneet mökelle tms. joten en myöhemminkään sitä ole mitenkään viettänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

musta tää on niin hassua. mut kuka minkäkin laskee ryyppyjuhlaksi.. alkoholia moni ottaa kyl juhannuksena, mut mä ainakin liitän sen siihen että silloin yleensä on hyvää seuraa, laitetaan ruokaa ja siinä lomassa nautitaan muutama. aika harva aikuinen kai vaan ryyppää.. tai mistä minä tiedän.

Samaa mieltä olen nöppösen kanssa.

Juhannuksena otetaan kyllä kuppia mutta sen lisäksi meillä ainakin pelataan, saunotaan ja tehdään kaikkea muutakin jota ei tavallisena viikonloppuna mökillä tule tehtyä, hyvässä seurassa tietenkin.

mulle se on yks vkonloppu muiden joukossa. mies tosin on sitä mieltä ettei kotona voi olla jussina vaan pitää lähtee mökille tai mun äidin luo(vähän niinku mökille menis). no ehkä siinä on pointtina et meillä ei voi grillata ja muualla voi.

Juhannus ei oikein oo mikään erityinen. Lapsena oltiin kuitenkin mökillä koko kesä ja juhannusilta erosi muista kun saarien keskelle vietiin aina kokkolautta, aina se ei edes syttynyt...

eksän kanssa oli aina sitten se kaverien mökille meno tai festarit ja lasten jälkeen jonkun kaverin tai omalla pihalla järjestettiin grillipartyt ja aina joku eros juhannuksen jälkeen....

Yhtenä kauniina juhannuksena mä katselin sitä örvellystä ja mietin että tää ei oo mua varten tää elämä näiden ihmisten keskellä ja eksäkin näytti kovin vieraalta...siitä sitten aloin suunnittelemaan eroa itsekseni ja uutena vuotena muutin sitten lasten kanssa pois. Eksälle kerroin pari viikkoa ennen mutta ei se tainnut olla mikään suuri uutinen sillä sen verran kylmiksi oli meidän välit menneet sen puolen vuoden aikana, ihan harkiten....nykyinen on ulkomailta eikä sitä kiinnosta ryypiskely suomalaiseen malliin...yks juhannus oltiin kahdestaan virossa, toinen mun veljen luona...yks juhannus käveltiin ympäri helsinkiä...ihanaa kun oli niin tyhjää...turistit ja me =)

tänä juhannuksena lähdetään mun lapsuudenmaisemiin naantaliin, mun mies ei ookkaan käynyt siellä kesällä lainkaan....ja jos oikeen rohkeiksi aletaan niin käydään muumimaailmassa, kyllä tuo 1.5 vuotias siitä varmaan jo jotain tajuaa :heart:

Yhteistyössä