Muita joilla tänä vuonna ruma joulukuusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "argh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"argh"

Vieras
Itselleni kuusi ollut aina tärkeä joulussa ja aiemmin ollut aina tuuhea, tasainen, kaunis joulukuusi.
Tänä vuonna sitten erinäisten sattumusten jälkeen on ihan erilainen kuusi, lyhyt, kapea ja harvaoksainen, päivä paistaa kuusesta joka kohtaa läpi.
Lapsen kaveri näki kuusen tänään ja totesi ykskantaan "onpa teillä vähän oksia kuusessa", lasten suusta totuuden kuulee.
Siis oikeasti, kertokaa nyt että ei teillä kaikilla muillakaan ole tuuheaa, tasaista, kaunista kuusta.
Ei voi mitään, mutta harmittaa. Tiedän toki että joulu on paljon muutakin mutta silti.

Mitäs tuosta, ei se ole sen kummempaa. Sano että ensi vuonna parempi..

Näinhän se pitää yrittää ajatella, ja ottaa huumorilla.
Harmittaa vaan lastenkin puolesta kun tuossa puussa on niin vähän oksia että ei paljon koristeitakaan mahtunut ja olivat niin kovasti odottaneet joulukuusen koristelua ja sitten se olikin ohi jo ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
Ja tuo lapsi jonka kaveri tuon totuuden sanoi niin pahoitti siitäkin mielensä.

Mutta täytyy löytää nyt joulumieli muusta kuin kuusesta :)

Tepadj taitaa olla sun kohtalontoveri http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2320659-no-niin-nyt-kuva-tosta-kuusesta-koristeltuna-kuusikuvaketju/#post29361958

Juu aina voi käydä näinkin:
P1020579.JPG

Nyt oon parilta stadissa ekakertaa koronajoulua viettäviltä nähnyt somessa joulukuusikuvia ja jeesus että nuoria amatööri-ihmisiä vedätetään 6-0. Niin raiskattuja ja säikähtäneitä kuusia tuodaan kotiinkuljetuksilla.

Oksat sojottaa ihan pystyyn ja muoto on kärjellään seisova kolmio. Hyi

Eivät varmaan edes tajua kuinka rumia kuusia ottavat vastaan kun on se eka oman kerrostalokodin kuusi, niin mikä tahansa sikahintainen rähjä näyttää kelpaavan. Kuusidiilerit nauraa matkalla pankkiin.

Joskus se näyttää metsässä niin erilaiselta, kun siinä on muita puita ja vihreää ympärillä, mutta olohuoneessa karu totuus paljastuu. Mä ostin kerran kaks punaista joulutähteä harvan kuusen alle, niin heti kokonaisuus ryhdistyi.

Näinhän se pitää yrittää ajatella, ja ottaa huumorilla.
Harmittaa vaan lastenkin puolesta kun tuossa puussa on niin vähän oksia että ei paljon koristeitakaan mahtunut ja olivat niin kovasti odottaneet joulukuusen koristelua ja sitten se olikin ohi jo ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan.
Ja tuo lapsi jonka kaveri tuon totuuden sanoi niin pahoitti siitäkin mielensä.

Mutta täytyy löytää nyt joulumieli muusta kuin kuusesta
Sinulla taitaa sitten olla juuri minun mieleiseni kuusi. Koko ikäni metsän keskellä eläneenä tiedän, millainen on hyvä ja terve kuusi, juuri tuollainen, sanoisinko ilmava. Nämä leikellyt "kasvatuskuuset" herättävät lähinnä ahdistusta. Mokomat hakokasat eivät kelpaa minun mielestäni kuin korkeintaan onkituroiksi.

Yhteistyössä