"vieras"
Tilanne on tämä: Perheessä on kaksi lasta sekä kaksi pientä koiraa.
Vanhempi lapsista on nyt 2,5-vuotias, uhma-ikää läpikäyvä poika.
Ongelma on se, että kotona ollessamme pojan lempipuuhaa on kiusata lukuisin tavoin koiria!
Käy tökkimässä nukkuvat koirat hereille, rymyää koirien päälle. Kiusaa ja härkkii koiria aivan kokoajan! Joskus jopa ottaa koiraa tassusta je riuhtaisee. Kaunis puhe ei auta. Pelottelu että koira voi puraista, ei auta.
Selittäminen, että koiraan sattuu ei auta!
Rangaistukset koiran härnäämisestä ei pysy mielessä kuin hetken!
Oon ihan neuvoton!!!! Ja niin puhki tämän asian kanssa!!!
Päivät koostuu jatkuvasta kieltämisestä ja pelkäämisestä, että jotain sattuu! Koirat ei onneksi ole koskaan näykkässyt tota poikaa mutta pelko siitä on joka päiväistä! Tätä koirien kovakouraista kohtelua saavat pojalta joka päivä useita kertoja kun minun silmä välttää!
Mitä ihmettä voin tehdä kun järkipuhe ei mene pojalla perille??
Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Tätä on jatkunut nyt useita kuukausia..
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta ja onko tämä edes normaalia käytöstä pojalta?
Asiallisia neuvoja kaipailisin..
Vanhempi lapsista on nyt 2,5-vuotias, uhma-ikää läpikäyvä poika.
Ongelma on se, että kotona ollessamme pojan lempipuuhaa on kiusata lukuisin tavoin koiria!
Käy tökkimässä nukkuvat koirat hereille, rymyää koirien päälle. Kiusaa ja härkkii koiria aivan kokoajan! Joskus jopa ottaa koiraa tassusta je riuhtaisee. Kaunis puhe ei auta. Pelottelu että koira voi puraista, ei auta.
Selittäminen, että koiraan sattuu ei auta!
Rangaistukset koiran härnäämisestä ei pysy mielessä kuin hetken!
Oon ihan neuvoton!!!! Ja niin puhki tämän asian kanssa!!!
Päivät koostuu jatkuvasta kieltämisestä ja pelkäämisestä, että jotain sattuu! Koirat ei onneksi ole koskaan näykkässyt tota poikaa mutta pelko siitä on joka päiväistä! Tätä koirien kovakouraista kohtelua saavat pojalta joka päivä useita kertoja kun minun silmä välttää!
Mitä ihmettä voin tehdä kun järkipuhe ei mene pojalla perille??
Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Tätä on jatkunut nyt useita kuukausia..
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta ja onko tämä edes normaalia käytöstä pojalta?
Asiallisia neuvoja kaipailisin..