Muita joilla paska juhannus?

• Viestiketjun aloittaja harmaana nariseva
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nariseva
Piti lähtee käymään ajelulla ja jätskillä, no eipä mies halunnukaan lähtä. Yksin en pääse kun ei satu olemaan rahaa...

Lapset aika pettyneitä ja niin oon minäki, kun ei mitään vaihtelua saatu tähänkään päivään. En päässy ees kaupassa käymään (mies kävi eilen töistä tullessaan) joten eipä meillä oo ees mitään herkkuja varattuna, oisin nyt ees karkkia toivonu ja jotain hyvää grillattavaa.

Eipä ole ihan äsken näin paskaa juhannusta vietettykään! Löytyykö kohtalotovereita??

täällä toinen
No kyllä on täällä toinen kohtalotoveri. Surettaa ja kunnolla. Piti juhannusta viettää ilosena ja kaiken piti olla hyvin, nyt täällä väsyneenä ja vihasena kotona ku mies on juhlimassa. Pitkälle yöhön leivoin kakkuja eilen, toivottavasti maistuu..

vieras
Eipä täälläkään juuri juhannusta juhlita. Mies tekee pihahommia ja mulla pitäis saaja tämä talo raivattua. Ei vaan kiinnosta kun muut ei taas osallistu yhtään. Ruokaa ois kaapissa kun joku tekis. Kait tuo huomenna parempi päivä ku miehellä ei juuri töitä ja ei aikonu pihalla tehdä mitään.

vieras
Voi, miksei se antanu sulle rahaa että oisitte ees herkkuja saanu? Kylläpä kurjaa, itsekin kotona vaan kun oon raskaana ja mökille ei jaksanu ku ilma surkee, mut muuten ihan kivaa on! Nyt sano ukolle et lasten ilon takia pitää vähän hellittää. Tsemppiä kaikille joilla kurjaa!

Höh :| Ota muksut ja vaikka lainaa joltakin sen verran, että lapset saisi ne jätskinsä! Harmittaa oikeesti toi, että lapset joutuu ylleensäkin aina kärsimään aikuisten idioottimaisuuden takia :kieh: Mä vaikka lainaan sulle rahaa jos ei muu auta
:)

ap
En mä keltään lähde rahaa lainaamaan, palstalta varsinkaan.
Kärsitään nahoissamme ja mennään lasten kans jätskille sit ens viikolla kun mulle tulee rahaa, ja sit voin ostaa karkkiakin.

o
Me ollaan kotona, äsken haettiin metsästä kukkia ja vihtaan koivunoksia :) Kivaa tulee näinkin. Eli sori että vastaan kun juhannus ei ole paska.

Ikävä ap että ukko on tollainen.. Lapset pettyy pahasti, jos on jo luvattu :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ap, siis miehelläsi on rahaa mutta sinulla ei...? Jos kyse on lasten jätskeistä, niin eikö miehesi oikeasti suostu maksaa?
Olis pitäny autoakin tankata, eli ei pelkistä jätskeistä kyse.
Meillä kyllä rahat tiukilla muutenkin, mut ei nyt yksiin jätskeihin ois tää talous vielä kaatunu.

sama täällä tylsin kuin koskaan
Tämä jussi on elämäni tylsin ukko eilin haukkui minut ja ym tänään ei mitään puhumisesta lapsille ei mitään kivaa mitä keksiä kun sataa ja tytöllä nuha, riehuu vaan silti pikku veljensä kanssa.

Lunatic
Aika paska on juu. Ois vaan pitäny lähteä sillon kun vielä oli mahdollisuus.
Mutta kai se ilta näinkin menee, taas kerran. Ihmeitä tuskin enää tapahtuu.
Tyhmin jussi miesmuistiin.

minä vaan
Todella paska. kaikki juhannus päivät töissä ja illat joutuu kuuntelemaan lasten itkua ja tappeluja. onneksi taas aamulla pääsee töihin lepäämään. ja pian lapset päiväkotiin, heti kun ma aamu koittaa

Paska on minunkin Juhannus!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nariseva:
Piti lähtee käymään ajelulla ja jätskillä, no eipä mies halunnukaan lähtä. Yksin en pääse kun ei satu olemaan rahaa...

Lapset aika pettyneitä ja niin oon minäki, kun ei mitään vaihtelua saatu tähänkään päivään. En päässy ees kaupassa käymään (mies kävi eilen töistä tullessaan) joten eipä meillä oo ees mitään herkkuja varattuna, oisin nyt ees karkkia toivonu ja jotain hyvää grillattavaa.

Eipä ole ihan äsken näin paskaa juhannusta vietettykään! Löytyykö kohtalotovereita??
Ei se nyt noin vaikeeta voi olla tuo elämä. Pitää kuule sun ite keksiä päivään uusia juttuja jotka tuo vaihtelua. Kaikkee mitä pystyy lasten kanssa tekemään. Ja jos ei oo omaa rahaa ni mene töihin. Ei sen mieheskään sun jätskejäs tarvii ostaa. Vähän sisältöö elämään ja järkee päähän!!!

Yksinäinen olo
Siinä mielesä että juhannukseni ei poikkea tavallisesta päivästä mitenkään. Paisti että mies juo itsensä känniin ja oon aina yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana nariseva:

Äiti+3pientä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ap, siis miehelläsi on rahaa mutta sinulla ei...? Jos kyse on lasten jätskeistä, niin eikö miehesi oikeasti suostu maksaa?
Olis pitäny autoakin tankata, eli ei pelkistä jätskeistä kyse.
Meillä kyllä rahat tiukilla muutenkin, mut ei nyt yksiin jätskeihin ois tää talous vielä kaatunu.
Ja sanoit että miehes on töissä? Ja sinä et? Mistähän lie johtuu että on tiukkaa rahallisesti? Nyt kannattaa ihmiset mennä itseensä ja katsella omaa toimintaa jonkun toisen näkökulmasta. Jos tekosyyksi töihin menemättömyyteen esittää että on lapsia, niin lapset saa hoitoon. Näin kaikki muutkin tekevät. Rahaa tulee enemmän ja ei tarvii täällä narista ettei päässy ees kauppaan ja vieläpä miehen rahoilla! Sen verran ymmärrän että lapsia kun on niin isän pitää osallistua taloudellisestikin, mutta miksei sitten äidin?

Rollolainen
Ei saasettaa liiankovia vaatimuksia juhannukssiin jouluihin ym,nin ei tule petymyksiä.

Sitä en kyllä ymmärrä että et ole säästänyt omia rahoja( vaikka parisuhteessa mun mielestä rahat ovat yhteiset) että pääsette jätskille tai kaupaa. Kun se mies kävi siellä kaupassa nii eikö se tajunnut tuosa grillattavaa, eikö semeinaa grillata, vai ostetaanko teilä ruuatkin erikseen

Yhteistyössä