Muita joilla on iso jalka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Weebl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Weebl

Vieras
Tuntuu,että olen tän ongelman kanssa yksin. Suututtaa kun kaverit joilla on siro 38 saavat ostella kaupasta ihania kenkiä ja minun pitää tilata kengät jostain erikoisliikkeestä. Kyllä minun jalkani koko on 43 ja sen lisäksi minulla on lättäjalka. Isojalkaisuus menee suvussa,isän jalka on 46 ja äidin 41,mummonkin jalka on 42.Haluaisin pitää kauniita kenkiä jotka olisivat edes jotenkin jalkaan sopivat,mutta turha toivo.Erikoiskengät kun tahtoo maksaa.

Mulla on vain 71/2 tai 41.5 kavion koko. Mä käytän Pertti Palmrothia, Eccoa ja Gaboria, joilta löytyy minullekin liian isoja kenkiä. Taitaa olla 81/2 vielä kokoina. Lenkkarit toki menee miesten malleihin ja siellä on 43 usein koko.

Tampereella on isot koot kauppa, joka on erikoistunut juuri isoille koiville (ja vastaavasti tositosipienille jaloille). Oletko koskaan katsonut heidän mallistoaan? Mutta totuushan on, että kaikki trendikengät eivät näytä enää kivalta, kun jalka on iso. Vaikka kuinka kenkä mahtuisi jalkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja On..:
Minulla on nro 44, mutta rakastan kenkiä, varsinkin koroilla! Tampereelta ja Helsingistä saa laadukkaita ja trendikkäitä kenkiä vaikka minkälaisia.

Joo tiedän,että kenkämarskista ja specikoot liikkeistä saa..mut harmittaa kun kengät maksa aihan simona..ois kiva vaan kävellä tohon adiamoon ja ostaa läpyskät.

Ebaystä oon ostellu..harmittaa kun tilasin englannista long tall sallyn uk 10 eli 44 koon kengät ja ne on mulle liian isot..sit toiset koko 9 ni oli liian kapeat..mut sieltä saa niin paljon halvemmalla että kaippa se sit kannattaa..

Juu, on kallista. Yleensä ostan Tampereen reissulla 2-4 kengät tai tilaan netin kautta myöhemmin ne, mihin ei ollut varaa. Fredalla käyn välillä katselemassa valikoimaa, jos jotkut todella kivat, puren hammasta ja ostan. ;) Myös Ruotsissa käydessä ehodoton must on käydä kingsizessa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja On..:
Minulla on nro 44, mutta rakastan kenkiä, varsinkin koroilla! Tampereelta ja Helsingistä saa laadukkaita ja trendikkäitä kenkiä vaikka minkälaisia.

Joo tiedän,että kenkämarskista ja specikoot liikkeistä saa..mut harmittaa kun kengät maksa aihan simona..ois kiva vaan kävellä tohon adiamoon ja ostaa läpyskät.

Ebaystä oon ostellu..harmittaa kun tilasin englannista long tall sallyn uk 10 eli 44 koon kengät ja ne on mulle liian isot..sit toiset koko 9 ni oli liian kapeat..mut sieltä saa niin paljon halvemmalla että kaippa se sit kannattaa..

Yhteistyössä