Muita joilla oikeesti ihana anoppi? Ja appiukkokin!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen.
Kun mun anoppi ei oo koskaan mua arvostellut tms.
Ei oo ikinä tehnyt muutakuin kannustanut ja kehunut.
Kuuntelee aina mun mielipidettä, varsinkin lasta liittyvissä asioissa. Esim: he asuvat kaukana joten käymme harvemmin ja oon sanonut, että he saavat lelliä poikaa ja antaa karkkia (kunhan nyt ruokaakin syödään) jne, mutta aina anoppi tai appi kysyy eka mun mielipidettä että saako antaa.
Aina kysyvät eka mun mielipidettä jos aikovat jotain pojalle ostaa, eivät siis esim osta turhaa.
Aina tarjoamassa rahaa kun käydään, vähintään bensarahoja,kun matkaa kertyy heille, siis esimerkkejä olis vaikka kuinka mutta...
Ja ei, emme ota heiltä rahaa, joskus voidaan sanoa, että ok, jos esim pojalle pitäisi hankkia uusi ulkovaate, niin voidaan ottaa, koska se menee sitten pojan vaatteeseen se raha.
Ja ei, he eivät kysy multa eka asioita, koska olisin "kiljunut" siellä alunalkaen, että mua on kuunneltava tms. Vaan koska ovat ihania ja tajuavat, että me ollaan pojan vanhemmat ja me päätetään pojan asiat.

Mulla siis on oikeesti ihana anoppi ja appiukko.

En vois kuvitellakaan anoppini sanovan sellaisia mitä tossa toisessa ketjussa lukee, oon siis onnekas.

Täytyykin muistaa anoppii ja appiukkoo extraihanalla joululahjalla tänä vuonna :heart:

no on ne ihania.
vaikka anoppi onkin aika omituinen mitä tulee siivoukseen ja ruuanlaittoon, mutta... niinkauan kun käyttäytyy mun huushollissa kunnolla niin on ihana :D
ja appiukko myös, harmiton ukkeli. fiksu ja osaa tehdä vaikka talon omin käsin.

Tämän päivän ketjuja luettuani olen oikein onnellinen, että meillä molemmilla on täyspäiset vanhemmat. Oma äiti on välillä vähän rasittava, mutta vain vähän ja anoppi on aivan ihana, vaikka meillä onkin erilaiset käsitykset lasten kasvatuksesta joiltakin osin. Koskaan ei ole anoppi mua arvostellut, vaikka oliskin eri mieltä. Ja hoitoapuakin saa molemmilta isovanhemmilta, mistä olen myös kiitollinen.

Ne on mulle kuin toiset vanhemmat, normaaleja ihmisiä jotka tukevat mutta eivät tuppaudu, auttavat ja hoitavat lastamme ja ovat kivoja ihmisiä, 10-vuotta yhteistä historiaa takana ja hyvin menee.

Minulla on mukava anoppi, jonka kanssa tulen hyvin toimeen. Osaan arvostaa asiaa, koska ensimmäinen anoppikokelaani oli hyvin vaikea ihminen, ja teinpä mitä tahansa, en saavuttanut hänen hyväksyntäänsä. Ja kun seurustelumme sitten loppui, muistan, että kaikesta surusta huolimatta olin hyvin huojentunut siitä, ettei minun enää koskaan tarvitsisi nähdä poikaystäväni äitiä.

Mun anoppi on aivan :heart: just pari päivää sitten juteltiin puhelimessa siitä, että saa olla kyllä kiitollinen että tulee toimeen, kun niin paljon (suurin osa??) on niitä tarinoita, ettei sitten voi millään sietää anoppi ja miniä toisiaan. Anopillani on 5 minää ja kuudes hyvää vauhtia tulossa, joten saa siis tosissaan olla kiitollinen, että tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun
:laugh:
Me pystytään kyllä ihan kaikesta juttelee ja yhessä hääräämään samassa keittiössä, väliin tietenki tulee tilanteita, että ei hyvänen aika, eikaissitä noin tehä/aatella tms.. mut huumorin avulla selviää niistä hankalimmistaki tilanteista. Appiukkoki on kiva, kunhan näkee sen jäykänn äijjämäisyyden läpi =)