Muita joilla levottomat jalat??

Menee hermot tähän nykimiseen! Ei saa nukuttua kun iltasin suonikohjuja kutittaa ja sitten kun jalat rentoutuu niin alkaa nykiminen. Toivottavasti olis vaan loppuraskauden vaiva (alkanut siis joku aika sitten) ja päättyis synnytykseen. Kuulin että isälläni ja yhellä siskollanikin on.

Onko teille apua jostain?
 
MUlla taitaa olla kans jotain levottomuutta, makoillessa jalkaterät pyörii itekseen. Itse olen tottunut moiseen, mutta mies meinaa välillä hermostua ja joskus kyselikin että eikö tuohon ole mitään apuja..likkakaverini sanoi että "juu miehelle diapamia" :LOL:
Eli en osaa sanoa mikä helpottaisi.
 
Mulla ainakin on tuo ihan sama vaiva. Kuulemma isälläni on ollu kans ja mulla nyt raskauden aikana pahentunut.

Mulla on auttanut iltaisin kylmät kylvyt jaloille, melkeinpä joka ilta olen istuskellut suihkussa tai sitten kävellyt paljain jaloin kylmällä nurmikolla. Lisäks mies hieroo noita koipia iltaisin. Välillä niihin ei taas tunnu auttavan mikään...

 
milla lailla jalat nykii? Kuin pieniä kuplia/yksittäisiä elohiirinykäsyjä? Mulla on myös, ollut kyllä muutenkin kuin raskausaikana, mutta ainakin ekan raskauden lopussa tosi pahasti. Ja sit sitä kutituslevottomuutta..
 
Kärsin yleensäkin levottomista jaloista (ja käsistä ) ja nyt raskauden aikana vain pahentunut. Mulla ei tunnu nykimisenä vaan jalkoja ja käsiä alkaa pakottaa ja jomottaa. Liikkuminen auttaa ja lääkärissä käski laittaa mobilatia jota käytin n. viikon ja sitte pärjäs taas ilman pitkään. Tosi ilkeä vaiva joka estää nukahtamisen...Nuihin ei kuulemma auta magnesium, rautakin vain jos varastot ovat tyhjänä. Kylmä ja kuuma ei auta...
 

Yhteistyössä