Muita, joilla ei ole yhtään kummilasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelenpä

Vieras
Minulla nimittäin ei ole. Tuttavapiiriin syntyy vauvoja tasaiseen tahtiin, kutsuja ristiäisiin tulee, mutta ei yhtään pyyntöä kummiksi. Ja huom, kuulun sentäs kirkkoon. En nyt mielestäni ole mikään lastenvihaaja, joskaan en sellainenkaan joka on ensimmäisesnä ottamassa vauvaa syliin ja lässyttämässä sille. Vai sellainenko pitäisikin olla?

Omia lapsia on 2, molemmilla 3 kummia, jotka on valittu vähän silläkin periaatteella ettei heillä ennenstään olisi kovin montaa kummilasta että riittäisi mielenkiinto meidänkin lapsiin.

Mulla ei ole. Mutta vasta kahdella läheisemmällä ystävällä on lapsia, ja toinen valitsi vaan sukulaisia ja toisen lapset kastettiin ortodokseiksi, joten ei sikäli mikään ihme.

on yksi. Haluaisin mielellään enemmänkin kummilapsia ja uskon, että mulla olis paitsi varaa ostaa lahjoja, myös vielä tärkeämpänä aikaa ja halua puuhata kummilasten kanssa. Ottaisin mielellään hoitoon jne. Mutta eipä mua pyydetä kummiksi :/

Mulla ei ole. En kuulu kirkkoon, mutta eipä sekään este ole jollei niinn halua. En kai vaan sitten ole niin pidetty että pyydettäisiin. Sisaruksenikin ovat kaikki toistensa lasten kummeja.

Ei mullakaan oo yhtään kummilasta, enkä tiedä tuleeko koskaan olemaankaan. Kerran pyydettiin ja suotuin ilomielin! Pieni vaan kuoli synnytykseen :( Ihan kamalaa. Kirkkoon kuulun joo ja oma lapsikin on, mutta veikkaan ettei kukaan pidä sopivana kummiks.

No joo, mutta sitten kun menet ja ostat kaverin muksulle jonkun söpön vaatteen tai lelun niin oikein näkee miten vanhemmat kiemurtelee miettiessään että mitä nyt vastalahjaksi tästä...
Minulla on siis 2 poikaa, ja olisi ihanaa ostella tyttöjen juttuja luvan kanssa ja viedä kummityttö vaikka ratsastamaan *haaveilee*

Yhteistyössä