Muita, joilla ei ole hajuakaan paljonko s-etukortilla on bonuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja booris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

booris

Vieras
Mulla on ollut kortti niin kauan kuin muistan, koskaan en ole bonuksia käyttänyt, kuukausittain tulee tiedote kotiin paljonko sinä kuukautena on maksettu, mutta en ole ikinä niitä käyttänyt :)

Ajattelin tämän kuun bonuksen sinne vielä ottaa ja käydä sitten kysymässä paljonko on kertynyt rahaa. Eikös ne saa ihan käteiseksi nostettua??

Ei ole hajua ei, siitä asti, kun ei ole enää bonusseteleliä saanut, ni siitä asti ei varmaa tietoa saldosta. Ei jaksa vaan kirjautua sinne nettipankkiin katsomaan. Paljon siellä varmaan jo on, kun joka kuukausi menee noin 50 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mulla ei ollut kunnes keskiviikkona marssin s-pankkiin ja hankin pankkitunnukset. Nyt tiedän :)

paljonko sulle oli kertynyt?? :)

360 eur. Mut mä olenkin yhden hengen talous ja käyn nykyään muissakin kaupoissa ja olen joskus ostanut bonuksilla jotain kuten dvd-soittimen Prismasta. Kiva raha jemmassa silti :) Kertynyt ihan huomaamatta, ilman sen kummempaa säästämistä.

Mä ostan noin tonnilla joka kuukausi prismasta. Joskus olen ostanut vähemmän ja joskus taas enemmän, kun on ostettu kalliimpia juttuja.

Taulukon mukaan tonnin ostoksilla tulee bonusta 50 euroa.

Herttinen, me ostetaan kyllä bensatkin abc:ltä :o eli tulee jonkin verran vielä lisää

että on siellä ihan kiva summa kertynyt :)

Yhteistyössä