muita joilla clomit vaikuttaa mielialaan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirpana74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirpana74

Vieras
eli tuntus siltä, että clomit ei mielialaa ainakaan kohenna, välillä todella rankkojakin päiviä..

pohdinnassa tässä sitten uskallankohan ottaa ensi kierrolla suunnitellut 2tbl/pvä, nyt 2 kiertoa takana 1tbl/pvä.. tuleva kierto pitäisi sitten ollakin viimeinen clomikierto (eli yhteensä 3), jonka jälkeen mietitään jo uusia keinoja.

onko teillä kokemusta, kuinka pitkään clomien sivuvaikutukset kestävät eli poistuuko elimistöstä kuinka pian vai jatkuuko sivuvaikutukset pitkäänkin..? olen tässä miettinyt, että ilmeisesti ainakin koko kierron ajan niistä kärsitään eikä vain sen 5 päivää..

rankkaa joka tapauksessa :( :attn:

lisäyksenä vielä, että harkitsen tässä siis vaihtoehtona jo taukoakin tästä vauvaprojektista.. ei vaan toisaalta tässä iässä enää haluaisi sellaista tehdä.. :/

itse kun söin reilu vuosi sitten clomeja niin mielialat vaihteli myrskyn lailla suurinpiirtein minuutin välein ja kuumia aaltoja tuli kun parhaimmassakin vaihdevuosi iässä ...mutta ne kyllä hävisivät aika äkkiä kun lopetin clomit.kun clomit tekivät sen että munasoluja kypsyi liiankin kanssa ja saimme vauvanteko kiellon niin siirryimme ivf:n kokeiluun,tosin se epäonnistui koska alkiot eivät alkaneet jakaantumaan ja kehitys loppui vuorokauden jälkeen.sen jälkeen lopetimme lapsettomuushoidot ja joulukuussa tästä tulee vuosi kuluneeksi.

Mulla clomit aiheutti älyttömiä kuumia aaltoja, mielialaan ei vaikuttanu mitenkään. Clomeista ei ollu mulle hyötyä, nyt pitäisi mennä varjoainekuvaukseen röntgenillä. Ultralla jo tehtiin mikä epäonnistui. Kierto taas venyy ja venyy, pitäisi kai teroilla aloittaa monarit. Koko homma väsyttää/masentaa ja tuntuu että pitäiskö tämä ruljanssi unohtaa vähäksi aikaa... Mutta mutta, ikää täälläkin on jo 29. En tiedä... :'(

Mä olen syönyt clomeja yhteensä seitsemän kiertoa ja mulla ne vaikutti todella vahvasti mieleen. Ja tuntuu, että koko kierron ajan. Olen clomien aikaan ollut normaalia enemmän allapäin. Muuta ne ei sitten vaikuttaneetkaan, että surkea tulos kaiken kaikkiaan!

Yhteistyössä