Muita joilla äitienpäivä on ihan tavallinen päivä`?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
Mulla ihan tavallinen päivä. Menen töihin iltavuoroon. Lapset olivat tehneet koulussa/tarhassa kortit, siinä se. En mä mitään mitalia ja fanfaariensoittoa tarvi äitienpäivänä, ei siis eroa meillä muista päivistä. Omalle äidille vein jo eilen orvokit kuten mulla on ollu tapana ja syötiin yhdessä jätskiä. Jos ap haluaa jotaki spesiaalia 3vuotiaan kanssa niin tehkää jotaki hienoa. Voittehan te mennä vaikka ravintolaan syömään mäkkärin sijasta tai sitten omat eväät mukaan ja puistoon, sekin on erilaista.
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:
Ihan tavallinen päivä täälläkin. Mies on töissä (tarjoilemassa kuohuviiniä ihan muille äideille kuin mulle... ;) ) ja me lähdetään tästä kohta muksujen kanssa puistoon nauttimaan keväisestä päivästä.

Meillä kans mies töissä ja me just tultiin lasten kanssa puistosta ja mukana oli myös miehen poika edellisestä liitosta. Äitenpäivä lounaaksi nakit ja ranskalaiset kun en ehdi muuta tehtä eli ihan normi päivö myös täällä:)
 
Keittiönoita
Mun lasten ollessa pieniä juhlittiin kyllä äitienpäivää. Säästä riippuen tehtiin esim kevätretki luontoon. Kokkailin myös jotain tavallista parempaa, katoin pöydän kauniimmin kuin arkena jne. Juhlapäivä siinä missä muutkin juhlapäivät. En ole koskaan ajatellut, että mulla pitäisi olla puoliso, jotta voisin juhlia äitienpäivää.
 
pöh
haha, kaikil niin paljon huolii näköjää aikuisilla ::D mä ainaki tein mutsille kortin ja sil melkeee kyynel valu :D siin oli meist kuvii ja näin, ja nyt vietetää kotona sitä yhes ja keksitään jotain kivaaa. ::D huomasin just kuinka aikuisetki angstaa täääl vaik eiks se yleensä oo ne teini ikäset ::D mut joo ei oo niin koska tääl on vaik mitä huoliaa, mun faija ainaki opetti mulle äitienpv:n niin ku asuttiin lähel metsää, ja mentiin kerää äitille aina kukkia joka sunnuntai aamu, tehtiin aamupala kaffe ja tälläst tein sille sit eskaris jonku kortin tai muuta vastaavaa ::D niin mä sen opin no sit vähä isompana en enää jaksanu mennä hakemaa mitään kukkia ni nyt sitte oon ostellu leffoja sunmuita mukej ja niiees päi. jakselkaa ! haluisin beibin, vast koht ollu vuoden mun miehenkaa mut ehkä oon viel liian nuori.. ::DD
 
Tyytyväinen äiti/puoliso
Meillä ei ole mitään äitienpäiväjuhlallisuuksia tällä kertaa. Teini on harrastuksensa vuoksi kilpailureissulla ja mies jelppimässä ystäviemme rakennuksella. Kumpikin asia sopii minulle hyvin. Teini tuli halaamaan ja suukottamaan ja toivotti hyvää äitienpäivää lähtiessään, mieskin on hyvä ja hellä kaikkina päivinä muutenkin.
 

Yhteistyössä