Muita joilla äitienpäivä on ihan tavallinen päivä`?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen äiti
Olenko mä tosiaan ainoa... OOn yh ja lapsi 3v eikä tajua vieläkään koko päivästä mitään. Omaa äitiäni onnittelen puhelimitse, mut siinä se, kuten ex-anoppia... Tylsyyden tylsyys :( Ois kiva tehdä jotain kivaa, mutta mitä..? Ideoita otetaan vastaa :)
 
yksinäinen äiti
Heseen tai mäkkäriin mekin kai mennään, taas... :( Ahdistaa kun kaikki hehkuttavat mitä heidän miehensä ostivat heille, toisille jopa eksät tuo kukkia... MUn lapseni isä ei todellakaan edes muista mua koko päivänä.... :( Jotenkin taas niin yksinäinen olo... :(
 
..
tääl kans yks yh..lapset 4 ja 8..eikä harmita yhtään sillä eksä ei muistanu ku oltiin yhessäkään..ajattelin viettää lasten kanssa päivän niinkuin ennenkin ja olla kiitollinen että minulla on heidät..monill aei ole lapsia tai ovat menettäneet heidät ja heile tämä päivä vasta piinaa onkin
 
me too
mä en edes ymmärrä miksi isien pitäisi muistaa :O kyllä se lapsi sinua sitten muistaa kun kasvaa isommaksi. minä olen ainakin ihan tyytyväinen että olen ÄITI. lapsilleni, en heidän isälleen. kaikista kivointa viettää äitienpäivä nimen omaan LASTEN kanssa ja tehdä heille mieluisia asioita, mm käydä mäkkärissä, leikkipuistossa ja vaikka ulkona jätskillä. onni tulee pienistä asioista :) aurinkoa päivääsi!
 
ap
En mä nyt sitä tarkotakaan et lapseni isän pitäisi jotenkin erikoisesti minua muistaa, tarkotin lähinnä ettei uhraa ajatustakaan minulle, ainoan lapsensa äidille koko päivänä..
Äitiys on mulle joka päivänen ilon aihe ja puistot yms aina mukavia paikkoja, mut joskus ois kiva tehdä jotain erilaista... Nähtävästi olen ainoa äiti joka kehtaa valittaa ettei ole mitään erilaista, pitäisi vain olla tyytyväinen että on äiti :) Tottakai mä olenkin, äitiys on mun elämäni ihanin asia !!!!! Kukaan ystävistäni ei ole yh ja heidän miehensä muistavat heitä kalliilla lahjoilla ja hemmottelevat niin vähän tulee itselle ulkopuolinen olo... KAmala ihminen olen siis :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
et ole kamala ..eiköhän suurin osa (minä itse lukien)haluaisi hemmottelua ja muistamista..=)
Kiitos sulle :) Tuli jo tästäkin paha mieli, miten minä kehtaan valittaa, kun kuitenkin olen äiti ja pitää vaan iloita lapsistaan... Tottakai iloitsen, sehän nyt on päivänselvä asia !!!! Kaipaisin vaan jotain muuta, arvostusta pikkasen...
 
kolmen äiti
Mulle äitienpäivä taas ei ole mikään niin erikoinen päivä. Lapset teki kivoja lahjoja ja sain aamukahvin sänkyyn. Yhdessä tehdään iltapäivällä kakku kun mies tulee töistä. Sanoin, etten tarvitse lahjaa mutta oli ostanut sit kuitenkin viivi ja wagner mukin mulle (tykkään niistä). Mä en ole ikinä ymmärtänyt miks pitäisi saada hienoja lahjoja?
 
Kyllähän se olisi mukavaa jos joku välittäisi sen verran että viitsisi jollain lailla vaivautua. Minulla on jo 3 lasta ja tulokkaalle on laskettu-aika keskiviikkona, mies vaan ei ikinä viitsi vaivautua syntymäpäivinä, jouluna, äitienpäivänä millään lailla. Kumma miten jos sitä janottaa niin alkosta saa pullon haettua mutta ei viitsi yhtään vaivaa nähdä että puolisoa jollain lailla muistas. Kakun teen lasten kanssa itse jos sellaisen meinaan saada... Lapset on kyllä ihania ja kortin sain jo vanhimmalta.
 
vieras
Aika tavallinen päivä meilläkin. Äsken sain pojilta ja mieheltä yllätykset ja halaukset. Tuossahan nuo isommat pojat ja mies pukevat ja ovat lähdössä kyntämään peltoja. Saan olla lomalla kun olen kahden tuon pienimmän pojan kanssa. :)
 
näin meillä
Mulla on kyllä mies, mutta ei hän mitenkään lasten kanssa muista mua. Vanhin poika antoi kerhossa tekemänsä kortin. Isänpäivä kun on, niin ostan aina miehelle pienen lahjan, jonka lapset sit antaa..
 
kk
Itse olin aikoinaan myös yh, ihan raskausajasta asti joten mitään isukkia ei ollut äitienpäivänä maisemissa. Silti tein aina päivästä jotenkin spesiaalin.Keräsin valkovuokkoja maljakkoon, ostin hyvää ruokaa jne.
Ja voihan olla omien vanhempien, isovanhempien tai ystävien seurassa.

 
yh-äiti
Täällä sama tilanne ja samanikäinen lapsikin. Minä hemmottelin itse itseäni. Ostin kauniin kukkakimpun sekä kävin kasvohoidossa perjantaina. Mielestäni olen yksinhuoltajana sen ansainnut!
 
meillä ihan tavis päivä.. tyttö isällään ,palautuu joskus ip.. minä yksin kotona.. (tyttö laittoi aamulla viestin: keittiön kaapissa sulle lahja laitoin yläkaappiin jotta et löydä ja näe.. =)) =)
Olivat koulussa tehneet 2 korua ja ihanan äitienpäiväkortin..
 
sam
Hyvää Äitienpäivää kaikille yksinäisille äideille! Hemmotelkaa tänään itseänne ja lapsianne! :) Syötte hyvää ruokaa, lähdette luontoretkelle, luette ja löhöilette, ihan mikä tuntuu teidän perheelleenne parhaalta (kotityöt voi tänään jättää vähemmälle ;) ) .
 
Ihan tavallinen päivä täälläkin. Mies on töissä (tarjoilemassa kuohuviiniä ihan muille äideille kuin mulle... ;) ) ja me lähdetään tästä kohta muksujen kanssa puistoon nauttimaan keväisestä päivästä.
 
lapset ja minä
Yh täälläkin, 2 pientä lasta.

Oksennuspyykkiä olen pessyt koko aamun, lapsilla oksennustauti..

Ovat vielä pieniä, etteivät ymmärrä äitienpäivästä.

Mietityttää kuitenkin, perheessä, jossa on isä, vietetään yleensä äitienpäivää, ja isät omalla tavallaan opettavat lapsille äitienpäivän merkityksen.

Minun pitää siis itse itseäni korostaa omille lapsille tulevaisuudessa, ja se tuntuu jotenkin hölmöltä.
Vaan kukapa muukaan heille tapaa viettää äitienpäivää opettaisi?
 
kolmen äiti
Aika tavallinen päivä :wave:
Aamulla mies ja lapset toivat paketteja sänkyyn ja sitten juotiin kahvit keskimmäsien ja kuopuksen tapellessa vieressä :whistle: Mä niiiiin odotan, että tuo keskimmäinen pääsee niihin neuropsykologin tutkimuksiin!!
 
tytteli
äällä kanssa normaali päivä, lapsi ei oikein ymmärrä vielä äitienpäivän päälle ja kukas muu sitä omaa äitiään muistais.. tuleva anoppi oli käskeny miehen ostaa mulle jotain kun kuulemma olen ansainnut jotain todella upeeta :D kai mua hemmotellaan sitten illalla, toivottavasti.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Piiati:
Kyllähän se olisi mukavaa jos joku välittäisi sen verran että viitsisi jollain lailla vaivautua. Minulla on jo 3 lasta ja tulokkaalle on laskettu-aika keskiviikkona, mies vaan ei ikinä viitsi vaivautua syntymäpäivinä, jouluna, äitienpäivänä millään lailla. Kumma miten jos sitä janottaa niin alkosta saa pullon haettua mutta ei viitsi yhtään vaivaa nähdä että puolisoa jollain lailla muistas. Kakun teen lasten kanssa itse jos sellaisen meinaan saada... Lapset on kyllä ihania ja kortin sain jo vanhimmalta.
ja vielä lisää lapsia?!!

Mikä teitä naiset vaivaa? Viitsitte tuollaisia "miehiä" katsella :eek:
 

Yhteistyössä