muita joila yli viikon menkat myöhässä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LUOMUNEITO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LUOMUNEITO

Vieras
en ole liittyny mihinkään viikkopinoon, ko en oikein tiiä miten ne toimii :ashamed:
mulla siis kp 38/30 ja kolme negaa takana :/ viimeksi testasin kp 34/30. nyt yritän jaksaa ootella ensviikon perjantaihin, ko sit tulee kaks viikkoa täyteen.
mies ei tykkään ko testailen kokoajan ja testit menee hukkaan :ashamed:
ei vaan millään malttais oottaa =) oireita on jonkun verran ja ne on aika vahvoja.

uusin oire on alavatsassa painon tunne =) sen muistan tunteneeni silloinki ko ootin esikoista ;)
poreilua mulla on ollu jo pari kolme päivää aina välilä =)
ja sit semmonen, että housut ei kestä painaa mahaa ollenkaan tai tulee huono-olo :x (tääki on tuttu tunne esikoisesta)

jotenki vain on semmonen varma tunne, että pikkunen ois tulossa :D

siis jos meitä ois useampia, niin ois kiva jakaa ajatuksia ja tuntemuksia =)

Mulla taas oli 2 viikkoo myöhäs ja kans turhaan tuhlailin testejä, eilen sit täti kurvas vihdoin kylään, oon niin onnellinen kun epätietosuus päättyi ja pääsee taas normaaliin elämään tämänkin osalta.

olenki lukenu sinun juttuja ja varmasti helepotti, ko menkat alako :hug:
nyt tiiät ainaki, ettei mikään ole huonosti (sairauksia tms.) =)

ite en toivo menkkojen alakamista, ko on niin varma tunne, että pikkunen ois tulossa ;)

onnea sulle uuteen yritykseen =)

vai haamujen haamuja ;)
ite kyllä pomppisin jo ilosta kattoon :laugh:
olen nimittäin oppinu sen, ettei testit näytä väärää plussaa, edes väärää haamua :attn:
joten kannattaa testata parin päivän päästä uuestaa ja saat huomata, että plussa vahvistuu päivä päivältä =)
siispä, onnittelut :hug: =)

luomuneito! vieläkö oot myöhäsessä?

täällä ollaan jo..tota...9 päivää myöhässä, mikä ei edelleenkään tarkota yhtään mitään, mutta kuhan tulleen lähemmäs tota tokaa viikkoa niin ehkä sitte voin jo alkaa pohtimaan että hei :)

myöhässä on juu.. nyt kp 43/30.
kävin tänään tk:ssa ja otettiin verestä raskaustesti, ko kotitestit näyttää negaa, vaikka oireita on ja tulee kokoajan lissää :/
huomenna soitan ja kuulen vastauksen.... kyllä putoan TOSI korkealta, jos en ole raskaana :ashamed:
eilen tuli uus oire: suussa on metallin maku ja sehän on raskausoire :D tännään on ollu jonku verran alamahassa kipuilua (ei menkkamaista) ja jos teen äkkinäisiä liikkeitä, niin tuntuu alamahassa "repäsy" :o

nämä on tuttuja esikoisesta, joten olen kyllä aikasen varma, että raskaana olen =)

sen vaan kerron, että jos verikokeen tulos on negatiivinen, niin tarvin ehkäpä pari lohdutusta :ashamed:

Itsellä on vasta pari päivää myöhässä, ja toinen testi odottaa kassissa jo valmiina testailua.. Mutta ajattelin odottaa ensi viikon tiistaille, jolloin tulee viikko täyteen. Jos ei täti ole kerenny kurvata kylään..
Tiistaina oli kierto 21/21.. Ja Acon:in Early Detection -testi näytti sen negan.. Joten luulen, että se täti tulee kylään hetkenä minä hyvänsä..

Luomuneito: Täällä ollaan peukut pystyssä. Saatko sie huomenna tietää tuloksen?

soitan varmaan jo aamula kaheksalta, ko paikka aukeaa, että joko niilä on minun testin tulos ;)
ja aivan varmasti tulen heti kirjottaan tänne, että mikä tulos oli :D

ei sitä tätiä kannata niin hanakasti oottaa ;) lyöt ovet säppiin ja lapun luukule, niin se jättää tulematta =)

plussaonnea kaikille =)

Alkuperäinen kirjoittaja LUOMUNEITO:
soitan varmaan jo aamula kaheksalta, ko paikka aukeaa, että joko niilä on minun testin tulos ;)
ja aivan varmasti tulen heti kirjottaan tänne, että mikä tulos oli :D

ei sitä tätiä kannata niin hanakasti oottaa ;) lyöt ovet säppiin ja lapun luukule, niin se jättää tulematta =)

plussaonnea kaikille =)

Tulehan sit tosiaan heti ilmoittaa!

Ku minulla on sen verran huono itsetunto, jotenkin vain tuntuu, että täti ei ole suopuisa minua kohtaan ja jättäisi tulematta..

Jokos olette käyneet sivuilla: http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

ja veritestihän ei voi valehella :headwall:

nyt lopetan samantien luonnontuotteiden syönnin, ko saavat näköjään mulle raskausoireita tehtyä :ashamed: viime kierrossaki olin 99%:n varma, että raskaana olen, ko oireita alako tulla, mutta ei :/

en nimittäin usko, että olisin voinu kuvitella kaikki ne oireet joita mulla on ollu ja on edelleen :o
nyt siis heitän pyyhkeen kehään ja jätän tämän touhun vähäksi aikaa. esikoinen sai tosiaanki alun hoidoilla, joten niitä nytki varmaan tarvittas, enkä jaksa just nyt innostua semmosista :'(

toivon kuitenki kaikille teille koko sydämmestäni plussaa =)

Onnea kovasti sinulle plussasta :flower: Itsellä viisi päivää menkat myöhässä ja pari negaa tullu tehtyä alkuviikosta :/ mutta todellakin on sellanen tunne että olisin raskaana...viikonloppuna ajattelin testailla jälleen :)

Uusimmat

Yhteistyössä