muita joiden miehet paljon poissa työn takia?

:wave: täälä ilmoittautuu yksi.... viikot tien päällä ja rekkaa ajaa työkseen. Ite oon kotona 3 lapsen kanssa.

Onko muita samassa tilanteessa? Olisi kiva saada vaikka mese-kavereita.... =)
Välillä kun tympii, niin on kiva vaihtaa ajatuksia sellasen kanssa, joka samassa tilanteessa.

Eli laitapa infoa itsestäsi.... :wave:

rekkakuski x

kuulun joukkoon.nyt hoitovapaa asun muualla eli kotiseudulla,. meijän isännälle työ tärkeempi ku oma uhmaikänen lapsi.

vaikka olin sairas ni ukko jätti yksin vauvan ka. vaikka kuskeja ois vapaalla ollut.ei voinu pulaan jättää työantajaa vaan omaan perheen.

Täällä yksi :wave:

Mieheni on yrittäjä joten illat ja viikonloput kuluu usein työn merkeissä. Tällä hetkellä hän tekee viikonloppuisin remppaa meidän kesämökillä joten illat kuluu entistä varmemmin töissä.

Meillä on uusperhe johon kuuluu meidän lisäksi mun 11- ja 12-vuotiaat pojat ja meidän yhteiset tyttäret 5kk ja 1v7kk. Hoidan siis käytännössä yksin neljä lasta ja kodin. Onneksi pojat ovat jo noinkin isoja mutta murkkuikä tuo erilaiset haasteet peliin... Asumme Helsingissä.

Tansku & katras

Mun mies matkustelee tyokseen ympari maailmaa. Olen paljon yksin kotona lasten (9v., 5v. ja 3v.) kanssa. Nykyaan paasen jo helpolla, kun pinemmatkin ovat aamupaivisin leikkikoulussa eli omaa aikaa jaa riittavasti. Homman tekee haasteelliseksi se, ettei minkaanlaista tukiverkkoa ole : kaikki sukulaiset asuvat toisessa maassa. Hyvin on kuitenkin selvitty !

mamma maalta
Mieheni ajaa rekkaa,viikolla harvoin kotona.Tosin joskus käy mun vieres
nukkumassa.... :D
Meillä uusioperhe,yht neljä lasta,kaks jo koulussa.Kotona oon pienempien kans.Välillä rasittaa hoitaa yksin kaikki,varsinkin känkkäränkkäpäivänä...
:whistle:

sasku
Mun mies ajaa rekkaa ja on myös paljon kotoa pois.Parin viikon päästä ois kolmannen muksun laskettu aika niin mies pitää kesäloman vasta elokuussa,että tämmöstä meillä. Töissä oli silloinkin kun syntyi tää edellinen tuli vaan hakee mut pois sairaalasta parin päivän päästä.

Mieheni on paljon poissa, ei aja rekkaa vaan työt ovat 200km päässä niin ei ole järkeä ajaa aina työpäivän jälkeen kotiin. Yksin olen neljän lapsen kanssa 10v,7v,6v,2v....
Mieheni on keskimäärin 2päivää viikosta kotona ja tekee silloin kaikki kotityöt ja peuhaa lasten kanssa.
Mieheni kerran sanoikin että hän tietää kuinka rankkaa on olla kotona lasten kanssa, olin yllättynyt sanoistaan... :snotty:
Silloin kun mieheni on kotona niin minulle jää aikaa itselleni ja jaksaa taas lasten kanssa yksin kun on mies poissa.... =)

miiha
Mulla on kans mies, joka reissu hommissa, viikot poissa milloin missäkin päin suomea ja minä kotona neljän lapsen kanssa, kaksi koulussa, kaksi kotona ja nyt menin töihin, kyllä joskus väsyttää tämän rumban pyörittäminen yksin, olisi kiva saadan vaihtaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, me asumme kirkkonummella.

Maari
juu, tiedän kyllä mitä on olla yksin. Mies myös ajoi rekkaa, lopetti, kun ymmärsi, että perhe häipyy jos ei häntä kotona näy. Mutta vieläkin on ajoittain töissä pitempään kuin laki sallii. Nytkin lähti 5 aamulla, ja oletettavasti tulee 20-21 aikaan. Itse ainakin voisin mielelläni vaihtaa ajatuksia. Miten käytännössä?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:20 Maari kirjoitti:
juu, tiedän kyllä mitä on olla yksin. Mies myös ajoi rekkaa, lopetti, kun ymmärsi, että perhe häipyy jos ei häntä kotona näy. Mutta vieläkin on ajoittain töissä pitempään kuin laki sallii. Nytkin lähti 5 aamulla, ja oletettavasti tulee 20-21 aikaan. Itse ainakin voisin mielelläni vaihtaa ajatuksia. Miten käytännössä?
onko sulla mese tai sähköposti-osoitetta?? Mun on omalla nimellä enkä viittis sitä tänne laittaa... aattelin et jos sulla olis joku nimimerkki-homma.... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 09:38 Maari kirjoitti:
Löytyy mese ja sähkis, mutta omalla nimellä. Katotaan jos jossain vaiheessa teen jonkun uuden sähkiksen tms. Ilmoittelen sitten tänne. Tai jos sä teet ni ilmoita.
tee sä.... =) mä oon niiiin uuno näissä.... ;)

Mies yksityisyrittäjä eli ei viikonloppuja ja pitkää päivää pakertaa. Välillä myös ulkomailla tai toisessa kaupungissa.
Mutta onneksi on sen verran joustava, että aamuisin pysyttelee kotosalla, että poika häntä edes jonkin verran näkee.

Hei Emilia!
=) Mie tiedän myös mitä on olla pienten lasten kanss kotona kun miestä ei näy mailla halmeil.Mieheni oli yksityisyrittäjä ja oli aina pois kotoo.
Sain hoitaa kaikki lasten asiat ja kodin yksin.Nykkyisin olemme eronneet ja mie asun lasten kanssa yksin tällä hetkel,vaikka meninkin uusiin naimisiin eromme jälkeen mut se onkin jo toinen tarina mut jos kiinnostaa niin mese ja sähköposti on kumpulainen1403@hotmail.com

Täällä kanssa yksi arkisin kotona yksin pakertava äiti. Olemme uusioperhe, kaksi koululaista ja kaksi leikki-ikäistä. Mies tekee asfaltti hommia, siis lähinä lumettomana kautena ja minä olen kotona lasten kanssa.
Me asumme pohjois-suomessa.

syystuuli
Hei,

Minun mies asuu viikot pois kotoa työpaikkakunnalla,perjantai-iltana kotiutuu ja maanantaina aamusta starttaa taas viikoksi pois.

Itse huolehdin arjesta kolmen lapsen kanssa,käyn myös itse vielä päivätyössä.
Arki on todellakin uuvuttavan raskasta ihan yksin ja piristys toiselta saman kaltaiselta ei olisi kyllä pahitteeksi.

Olisipa kiva yhdessä valittaa tätä surkeutta ja iloita silloin kun siihen on aihetta.

Kirjoittele: viauma@suoi24.fi :attn:

Yhteistyössä