Muita joiden lapset ei oo tarvinu yhtäkään antibioottia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terveex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
hoidatteko lapset kotona?

Olen ensimmäinen vastaaja ja mulla vaihtelevasti sekä kotihoidettuja että pk-hoidossa olleita lapsia. Tosin kaksi nuorempaa lasta rokottamattomia, kuopuksella sikiöaikana todettu virtsan takaisinvirtausta mutta ei yhtään tulehdusta.

Meillä 2,5 v poika kotihoidossa, eikä ole vielä koskaan tarvinnut ab-kuureja. Kesällä täyttää 3 ja aloittaa päiväkodissa. Katsotaan muuttuuko sitten tilanne.

14 vuotias , ei yhtakaan antibioottikuuria (jollei lasketa sita kun keskolassa sai antibioottia)eika juuri koskaan muutenkaan sairas (kop, kop). Nuoremmalla eskarilaisella on ollut yksi kuuri kurkkutulehdukseen ja kuopuksella 1,5 v ei mitaan (paitsi taas keskolassa saatu).

Asian vierestä, mulle määrättiin pienenä ties kuinka monta antibioottikuuria =( Mieheni sai ensimmäisen 32 vuotiaana!
Muksuista vanhimmalla on ollut antibioottitipat silmätulehdukseen, ikää hällä kohta 6 vuotta. Nuoremmat ovat säästyneet ilman antibioottikuureja. Ikää heillä 4 v ja 2 v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
10, 5 ja 2 v. Koulua, kerhoa, päivähoitoa. Ei sairasteta juuri koskaan, eikä yhtään kuuria kellään. Kädet pestään AINA heti, kun tullaan kotiin jostakin.

Niin ja kuljemme paljon julkisilla ja liikumme kauppakeskuksissa jne.

Yhteistyössä