Muita joiden kimpussa miehet surraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus rasittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus rasittaa

Vieras
Onko täällä muita sellaisia joiden ympärillä miehet surisee yleensä aina kun viihteellä käy? Näin on ollut jo yli kakskyt vuotta ja joskus se suorran sanottuna hiukan rasittaa kun ei aina jaksaisi olla heittämässä läppää vieraiden kanssa. No mutta onhan se tietenkin kiva saada huomiota.. vielä kun voisi karsia listalta ne karseimmat tapaukset :D

Miten koette miesten surrailun?

"joskus rasittaa"

No ei tunnu rasittavan tästä aloituksesta päätellen kun pitää täälläkin leijua asiasta.

Ja miten se "surina" ilmenee? Onko se verrattavissa kärpästen surinaan kun ne pyörivät lehmänläjien ja paskakasojen ympärillä.

[QUOTE="huoh";28942913]"joskus rasittaa"

No ei tunnu rasittavan tästä aloituksesta päätellen kun pitää täälläkin leijua asiasta.

Ja miten se "surina" ilmenee? Onko se verrattavissa kärpästen surinaan kun ne pyörivät lehmänläjien ja paskakasojen ympärillä.[/QUOTE]

:D Ei kokemusta asiastako?

Nuorempana surrasivat ihan liikaakin, mutta ei nyt muutamaan vuoteen. Upea ilmestys olen edelleenkin, mutta taidan näyttää lähinnä seipään nielleeltä, koska en enää viihdy viihteellä :D

eipä ole miehet paljon surranneet. Paitsi joskus, jos sattuvat tulkitsemaan mun elehtineen/katsoneen/viestittäneen jotenkin "sillai jännästi" kutsuvasti.

Yleensä mua on lähestyneet vain hyvällä itsetunnolla varustetut miehet. Muut miehet tahtoo loukkaantua, kun olen niin totinen.

Onko täällä muita sellaisia joiden ympärillä miehet surisee yleensä aina kun viihteellä käy? Näin on ollut jo yli kakskyt vuotta ja joskus se suorran sanottuna hiukan rasittaa kun ei aina jaksaisi olla heittämässä läppää vieraiden kanssa. No mutta onhan se tietenkin kiva saada huomiota.. vielä kun voisi karsia listalta ne karseimmat tapaukset :D

Miten koette miesten surrailun?

Ei kenenkään ole pakko heittää läppää muiden kanssa silloin, jos ei satu huvittamaan. Kyllähän se rasittaa, jos ei kahdessakymmenessä vuodessa ole opetellut olemaan välittämättä kaikenmaailman surinoista ja torjumaan kohteliaasti lähestyjiä - tai jopa viestimään heille jo etukäteen, ettei nyt kannata tulla surisemaan. Pitää itse vetää omat rajansa siihenkin, että jos ei huvita jutella, niin silloin menee sen oman fiiliksen mukaan eikä "kohteliaasti" annan muiden viedä tilannetta.

Jooh.
Niin monta kertaa nähty nämä jotka valittavat siitä miten on niin rankkaa kun miehet tulee iskemään eikä niinQ vois vähempää kiinnostaa,hei miten sais ainaki ne rumat karsittuu pois?!
Kuitenkaan ei mitenkään tule mieleen opetella sanomaan kohteliaasti ei, torjumaan epämiellyttävät ihmiset.
Eihän se käy mielessä koska siitä huomiosta kuitenkin salaa nautitaan ja tunnetaan ylemmyyttä siitä miten voidaan taivastella miten taas joku dorka tuli iskemään.
On olemassa myös kauniita ja älykkäitä,tervepäisiä ja henkisesti kypsiä naisia jotka osaavat antaa pakit kohteliaasti ja olla imarreltuja siitä että joku oli heistä kiinnostunut.

Itseäni ei ole tainnut kuin ehkä kerran joku täysin yllättäen iskemään,vilkuiluja ja tuijotuksia olen kyllä saanut ja jos olen niihin vastannut on joku saattanut tulla juttelemaan.
Rauhassa olen silti saanut aina olla,vaikka miesseuraa on halutessa saanutkin.

Ei ole mitään parvia, mutta olen huomannut, että sellaiset 25-32v "perustan perheen seuraavan kanssa"-miehet kiinnostuvat helpommin, näytän kai sitten vaimomateriaalilta. :D
En usko että se johtuu varsinaisesti kauneudesta tms vaikka en ruma olekaan, vaan enemmänkin siitä että näytän kiltiltä ja minua on helppo lähestyä ja jutella.
En usko että tuossa parveilussa on kyse yleensäkään siitä onko nainen huippukaunis vai ei, vaan kaunis voi olla kovalla tavalla kaunis tai pehmeällä, kiltinnäköistä kaunista naista lähestytään enemmän kuin kovan näköistä ja totisempaa. Sama jos on ihan tavallisen näköinen, kiltinnäköistä lähestytään helpommin kuin "kovannäköistä". Jotkut kun tuntuvat vetävän joko johtopäätöksen, että kauniiden naisten ympärillä aina pörrää miehet tai sitten että miehet pörrää vain taviksien ympärillä, koska ne on helppoja pilluja tai vastaavaa. Riippuen mihin kategoriaan itse kuuluu, oman edun mukaiseksi muokataan se vastaus.

Hieno selitys...

Jostakinsyystä lähetät vääränlaisia viestejä, jos et halua minkäänlaista surraamista älä ota minkäänlaista kontaktia miehiin, äläkä vastaa mitenkään jos he haluavat ottaa. Helppoa, näin se loppuu.

Upeaa, että joku toinenkin on kokenut sitä samaa kuin mitä itse. Käyn silloin tällöin viihteellä ja kyllä sitä miehet pörrää ympärillä. Ymmärrän hyvin tuon, ettei aina viitsisi läppää heittää vieraiden kanssa. Kohteliaaseen käytökseen kuuluu, että osaa smal talk:in. Suomessa se ei vaan taida olla kovin yleistä.

Onko jotenkin tyypillistä, että monet naiset reagoivat tällaiseen aloitukseen negatiivisesti? Ja sama toistuu livenä. Kun jossain viihteellä käy ja miehiä on monia jotka yrittävät iskeä on todella surullista kun toiset naiset tästä jotenkin loukkaantuvat ja osoittavat mieltään. Minusta on vaan hienoa jos toiset naiset saavat miehiä ympärilleen - sehän viestii, että läsnä on alfanaaras. Miksi se pitäisi nähdä jotenkin uhkana? Eikai se minulta pois ole jos jotakin toista naista yritetään iskeä? Hei, ei kaikki voi olla kaikkien makuun. Ei ole ihme mikäli miehet eivät teitä huomaa jos olette happamia ja kaikki viestintä on negatiivista. Niin se vaan on, että iloinen ihminen vetää puoleensa muita ihmisiä.

Kyllä se on omasta asenteesta kiinni, kuinka paljon miehet lähestyy.

Yleensä jos on iloinen ja hymyilee, miehiä pörrää kuin kärpäsiä. Sitten jos vituttaa ja on myös sen näköinen, lähestyy yleensä vaan ne kaikista kännisimmät tapaukset, jotka ovat jo siinä kunnossa etteivät osaa tulkita. Elekieli muutenkin kertoo paljon.

[QUOTE="vieras";28943239]Jostakinsyystä lähetät vääränlaisia viestejä, jos et halua minkäänlaista surraamista älä ota minkäänlaista kontaktia miehiin, äläkä vastaa mitenkään jos he haluavat ottaa. Helppoa, näin se loppuu.[/QUOTE]

Voin kertoa vielä, että olen tosi naisellisen näköinen lesbo ja pukeudunkin naisellisesti, mutta typerimmät iskijä-miehet saa ajettua pois, kun niille vaan näyttää ja sanoo suoraan, ettei ole minkäännäköistä kiinnostusta.

Mukavimmat ja fiksuimmat miehet jäävätkin pöytään tällä konstilla, mutta ne saavatkin jäädä.