Muita, joiden asunto on 70-80-luvun rivari ja melkos tavallinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Täällä on esillä hirveänä hienoja uusija koteja, omakotitaloja. Löytyykö täältä enää ketään muuta kuin me, jotka ovat ostaneet 70-luvun rivarin halvalla. Remonttia pitäisi tehdä kun jaksais, mutta perustyylillä mennään kun ei raskita lainaa ottaa enempää. Mä olen ihan kade noille uusille asunnoille, kauniille perheille ja ihanille sisustuksille..... Me vain ollaan taviksia :-(.

no meillä ei rivaria mut vuosi sitten ostettiin pienkerrostalosta 70-luvulta kämppä kaikkine alkuperäiskalusteineen. ja sitäpä että remppaa pitäis tehdä mut aika näin pikkulapsi perheessä kortilla ja rahakin menee parempaan tarkotukseen esim. pojan silmien hoitoon ja vaikean raskauden sairaala kuluihin yms. itse myös haaveilen kauniista keittiöstä ja ehjästä lastenhuoneesta (tapetit rikki,listat puuttuu ja keittiön kaapit homeessa yms.) mut halvempi tämä kun vuokraasunto.. kunhan edes ehjät saisi niin sekin hyvä.. :(

Meillä 1974 rakennettu rivari :)
Remppaa ollaan tehty omaan tahtiin, tyyliin yksi huone kerrallaan.
Vielä olisi olkkari jäljellä, muut rempattu. Ja asuttu ollaan kolme vuotta.

Meilläkin 80-luvulla tehty rivari. Remontti päällä koko ajan, mutta en vaihtaisi. Vanhat talot ovat paremmilla paikoilla ainakin pääkaupunkiseudulla ja monissa on paremmayt pihat. Uusi samankokoinen maksaisi 350t euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meilläkin 80-luvulla tehty rivari. Remontti päällä koko ajan, mutta en vaihtaisi. Vanhat talot ovat paremmilla paikoilla ainakin pääkaupunkiseudulla ja monissa on paremmayt pihat. Uusi samankokoinen maksaisi 350t euroa.

Meilläkin vähän näin. Piha siis tosi, tosi iso ja hankala uusista löytääkään tällaisia pihoja johon voisi vaikka pottupellon pistää takapihalle. Huone kerrallaan rempataan, tosin nyt vähän laiskuutta ilmassa kun pitäisi vessa tehdä ja kuitenkin kallis remppa olisi tiedossa. Kyllähän tämä vanha rasittaa välillä, mutta tuo piha kyllä korvaa kaiken.

Yhteistyössä