Muita jännääjiä joilla pari päivää myöhässä?

Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
joo, yhtä höpsönä tein kans 5pv ennen ja selkeä nega. koko viikon on tuntunut, ett nyt alkoi mutta ketään ei näy. sunnuntaina ajattelin uudestaan testaa jos sinne päästään ;)
ihan samoin minäkin aion.. täytyy mennä mutta palataan ja muistetaan ilmotella miten kävi sunnuntaina, plussatuulia :flower:

mulla siis kans tuntunu että alkaa ja saman lailla mahaa juilinu, pelkään että alkaa nyt heti kun vähän toivo herää :ashamed:

No tietenkin tää kone kaatu, eikä viesti tullut näkyviin :headwall:

No mutta kuiteskin, tässä jännäillään huomenna pitäisi alkaa, jos on alkaakseen. Oireita on kyllä ilmassa, koko ajan kuvottava olo, mutta voi olla että tässä vain kuvittelee toiveissaan näitä oireita.

No esikoinen sai alkunsa ekasta yrittämästä, etten yhtään ihmettelisi jos nyt olisi käynyt samoin.

Hihii, mäkin jo ilmottaudun tähän ketjuun mukaan (kp 30/28-30), vaikka tiedän tasan tarkkaan että kuukautisia ei näy sen takia, että juuri oon jättänyt pillerit pois, ja kierto etsii itseään... Silti kiva ajatella, haaveilla ja ootella... :ashamed: :heart:

täälläkin tilanne ennalleen :ashamed: :snotty: :saint:
aamulla kahvisieppona otin kahvia ja vessaanhan se tie johti... jos huomenna testin tekis..
pelkään vaan että alkaa nyt heti kun vähän uskaltaa toivoa :xmas: :snotty:

niko06: Moi! Jospas sulla jo näyttäis testi plussaa!! :) Täällä peukut pystyssä! Mä teen testin ehkä ma tai ti. Tau huomenna jos jaksan testin käydä tänään ostamassa. Onko sulla muuten ollu aina säännöllinen kierto? En muista kysyinkö eilen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
niko06: Moi! Jospas sulla jo näyttäis testi plussaa!! :) Täällä peukut pystyssä! Mä teen testin ehkä ma tai ti. Tau huomenna jos jaksan testin käydä tänään ostamassa. Onko sulla muuten ollu aina säännöllinen kierto? En muista kysyinkö eilen. :ashamed:
juu aina kierto ollu 24-26, nyt on kp29 tänään
rv 5:llä alkas olla jos masukki kiinnittyny ois :heart:

niko06: sua mahtaa kyllä jännittää! ihanko jouduit ylen aamulla antamaan? mulla on sen verran epäsäännöllinen kierto että voipi olla taas vaan jotain ihme oikutteluja :ashamed: viimesen puolen vuoden aikana pisin kierto ollut 48 ja sillon oli kyl tosi kova stressi!
huomenna mentäs kp43...

Tilanne vielä vakaa, yöllä oli kyllä jo lähellä oksennus niin kuvottava olo oli. Sisänsä jännää koska esikoista odottaessa ei ollut minkäänlaisia oireta.

Testin olisin tänään ostanut, mutta en sitten kerennytkään apteekkiin, eikä niitä ollut tuossa meidän lähikaupan valikoimassa.

Sisänsä ajoitus olisi kyllä voinut hieman parempi, ettei kyllä olisi tarvinnut ensimmäisellä tärpätä. Tässä olisi omat polttarit ja häät tulossa, mutta eiköhän ne jotenkin klaarata.

niko06: sua mahtaa kyllä jännittää! ihanko jouduit ylen aamulla antamaan? mulla on sen verran epäsäännöllinen kierto että voipi olla taas vaan jotain ihme oikutteluja :ashamed: viimesen puolen vuoden aikana pisin kierto ollut 48 ja sillon oli kyl tosi kova stressi!
huomenna mentäs kp43...
juuri tunti sitten alko pieni vaaleenpunanen vuoto että se siitä taas saakeli :snotty: |O

enää ei varmaa paljo testejä tarvi... oisivat alkanu ajallaan saakeli ettei ois toiveet heränny :ashamed:

no voi perkule sen tädin kanssa :/ niko06 :hug:
veemäistä ois pitäny keskiviikkona alkaa viimestää ni miks ny vasta, mahaa ei kyl särje niinku yleensä noh kai se kakkonen ei haluu viel tulla :'(

kaippa tuo tippavuoto muuttuu ihan kirkkaan punaseks runsaaks niinku aina ennennkin :(

Yhteistyössä