muita "isokenkäsiä"?

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
mä oon järkyttyny ton pojan jalan koosta... ostin sille muutama kk sitten ensisandaalit lasten kenkäkaupasta, myivät kokoa 21 ja sanoivat että hyvin menee sitten vielä kesällä :whistle: no juu.. kävin sitten uudestaan siellä kaupassa ostamassa pojalle kävelykenkiä, koko 24 oli sopiva :o ja pikkumiehellä on ikää 1v3kk :| minkähän kokonen jalka sille oikein tulee :/ jos setämieheensä yhtään tulee niin 46 vois olla lähellä :$

Meidän pojalle ostettiin 1v4kk syksyksi 24 koon kengät. Toki 23 kengät mahtuivat silloin vielä.
Mulla on 41-42 ja miehellä tosi pienet jalat (43). Vaarilla 45.

Tulevaisuuden isokenkæiset :D

Meidæn pikku isæntæ on 2 vee ja nyt on kengæt 26 - 27, mutta eipæ tuota æijækettæ voi muutoinkaan pieneksi haukkua. Siskonsakin on muuten iso ikæisekseen (3,5 v n. 110 cm), mutta just ostettiin uudet lenkkarit kokoa 24! :laugh: Kun on itekkin iso jalkainen, niin mua huvittaa nuo pienen pienet jalat suunnattomasti, suloiset :heart:

meillä tytöllä 4,5v on 29, vajaa 3vuotiaalla 25, ja vajaa 8vuotiaalla 34(ja viime kesänä sillä oli 28 kesälenkkarit..huimasti kasvo vuodessa).taitaa tytöt tulla isäänsä tässä..sillä koon 46/47 kengät..mä ainut normaalijalkanen tässä huushollissa(38).

Yhteistyössä