Muita imettäviä odottajia?

Onkos täällä muita jotka on raskaana ja imettää? Olisi mukava kuulla kokemuksia?

Olen nyt rv:llä 19 ja imetän 10 kk poikaa. Olen huomannut että imetys raskausaikana on joillekin aivan käsittämätöntä ja monet tutut kyselee, että milloin aion lopettaa... höpöttelevät supistuksista ja että maidon maku muuttuu jne... :eek:

En todellakaan imettäisi jos huomaisin siitä olevan jotain haittaa. Supistuksia ei ole ollut ja pojulle maito näyttää maistuvan edelleen hyvin. Painokin on noussut tasaisesti, syön kyllä todella hyvin :D . Olen kuitenkin ajatellut lopettaa imetyksen kun poju täyttää vuoden, silloin laskettuun aikaan on vielä melkein 3 kk. Jännä nähdä ehtiikö maidontuotanto loppua ollenkaan ennen synnytystä!?

Moikka! Minä imetin niin kauan kun tyttö itse päätti lopettaa. Lopetti itse vähän yli vuoden ikäisenä, kun raskausviikkoja oli muistaakseni jotain 25. Silloin kai maidon maku tosiaan muuttuu. Kyllä minäkin sain vastaavanlaisia kommentteja kuulla, mutta en niistä paljon piitannut. Ja tosiaan kun ei supistuksia eikä mitään muutakaan vaivaa imetys aiheuttanut, niin ei siitä mitään haittaa ole. Minä ainakin kannustan imettämään. Jossakin vaiheessa rinnat oli vaan hirmu arat, mutta sekin vaiva meni kyllä ohitse. Meillä nyt tyttö 1v3kk ja uuden laskettuaika 19.7.

Täällä imetetään vajaa 2v poikaa viel kerran vuorokaudes ja raskausviikkoja 13+5. Gyneltä ihan sain varmistuksen asiaan et jatkaa voi kun kätilö ja neuvolan terkka alkoivat paasata ;D Toivon et poika vieroittuu täs itsestään raskauden aikana.

Menossa rv. 35 ja imetän tyttöä 1v 8kk noin viidesti vuorokaudessa. Koko imetystaival on sujunut ihanasti. Joillekin harvoille ihmettelijöille olen vain todennut, että imetys jatkuu meillä niin kauan kuin se ei ole keneltäkään pois ja halua siihen pienellä on.

Mä imetin rvlle 15 asti. Olisin imettänyt pidempäänkin, mutta omasta oksentelusta johtuen en enään jaksnut. Ironista kyllä, noin viikko sen jälkeen kun olin lopettanut imetyksen loppui myös se kamala jatkuva oksentelu ja pahaolo.
Huomasin kyllä että mulla maidontuotanto alkoi vähentyä. Ja viimeisen imetyskerran jälkeen rinnat vaan tyhjeni. Ei kertaakaan vuotanut maitoa tai tuntunut että maito olisi noussut yms. Esikoisen imettämisen lopetin aikanani rvllä 10 ja silloin rinnat turposivat ja maitoakin herui reilun viikon.
No tämä meni vähän asian vierestä B)

Yhteistyössä