Muita homokammoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teetu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja X:
Mietin tässä kerran minäkin mistä homofobia oikein johtuu. Se on kai yleisintä heteromiehillä ja kohdistuu homomiehiin. Yksi teoreettinen mahdollisuus tuli mieleen. Heteromiehen ei tarvitse yleensä pelätä raiskausta, koska siihen ei pysty kuin ...

Missä maailmassa? Kyllä nainenkin on täysin kykeneväinen työntämään erilaisia esineistöjä miehen perbeeriin, jos raiskauksella penetraatiota haet. Ja sitähän raiskaus/seksuaalinen väkivalta ei edellytä.

Täällä toinen joka vierastaa homoja. Niitä neitimäisiä draama queeneja. Sen takia ettei ne ole "miehiä", vaan pahimmillaan jonkinlaisia irvikuvia naisista. Rekkalesbojen suhteen vähän sama juttu. Isäni on hyvin karski ja miehinen, äitini taas selkeästi naisellinen eikä poikatyttö, kuten minäkin. Liekö näillä seikoilla osuutta suhtautumiseeni. Toki järjellä hyväksyn vähemmistön edustajat.

Alkuperäinen kirjoittaja Teetu:
Yleensä, mutta ei mua niin haittais jos kavereistani joku olisi esim bi. Tietääkseni ei kyllä ole, mutta jotenkin se ei ole minusta niin inhottavaa kuin homous. Kai yhdistän ajatuksen jotenkin seksiin.

Jos vaikka koittaisit huolehtia ihan vaan omasta seksielämästäsi. Vai onko sulla yleensäkin tapana pohtia ja yökkäillä sille mitä muut ihmiset saattavat makuuhuoneissaan puuhailla?

Alkuperäinen kirjoittaja Teetu:
Ja muutenkin homot yleensä puhuu ärsyttävästi jne. Useimmat sellaisella samalla tyylillä, tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

Ihan normaalisti me kai yleensä puhutaan.
(Menee mullakin joku Savon murre ihan yli ymmärryksen, mutta en ole vielä kehittänyt mitään kollektiivista inhoa savolaisia kohtaan...)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Sä kuulostat ihan mun äidille..
Mun serkku on lesbo ja oli siitä jokunen vuosi sitten kertonu äidilleni suuntautumisestaan. No äitipä soitti mulle ja sanoi:" Minna on lesbo, voitko uskoo ja minä oon sen kanssa ollu samassa saunassa!!!" :o :D

Anteeksi, mutta.... :laugh: :laugh: :laugh:

Juu ei mitään.. Mulla oli aika lailla sama reaktio, kun äiti vaahtos puhelimessa.. :D

Yhteistyössä