Muita hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamu alkoi jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kun kivaa että joku muukin kukkuilee! Minä olen kyllä nukkunut jo, mutta kun tyttö herätti 3 aikoihin, en enää TAASKAAN saanut nukkua. Eli unettomuusongelmista kärsin.

Ei nyt tähän aikaan kannata enää lähteä nukkumaan. Tai riippuu tietysti mihin aikaan perheessä yleensä herätään. Mutta meidän poika herännee tunnin päästä.

Minä ainakin..kirjotus varmaan takkuileepi, hyvässä humalassa kun mennään. menkat kun tuli tässä epäonnisessa kierrossa, ni mitäs muuta ku piiiiitkästä aikaa Bilettää :whistle:
Voi hitto..tiän, huomen kaamee kapula :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Minä ainakin..kirjotus varmaan takkuileepi, hyvässä humalassa kun mennään. menkat kun tuli tässä epäonnisessa kierrossa, ni mitäs muuta ku piiiiitkästä aikaa Bilettää :whistle:
Voi hitto..tiän, huomen kaamee kapula :D

No voi... katselin profiiliasi ja lapsensaantitoiveitasi. Kyllä se vielä onnistuu, usko niin! Itselle kyllä on raskautuminen ollut aina hyvin helppoa. Takana 3 raskautta, joista 2 ihanaa lasta. Sitä keskimmäistä en koskaan syliini saanut. Hän on taatan sylissä taivaassa, uskon niin.

Täällä ollaaan!Mut potkittiin sängystä puoli 6..eli tytsä oli tullu mun ja isin väliin ja näki jotain painajasta..enkä sitten enää saanu unta...
Tänään tulee vieraita..pitää alkaa pikapuoliin järkkäileen huushollia...
Kunhan sais eka kahvia...

Uusimmat

Yhteistyössä