Muita hämähäkkikammoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tyttö oli vessassa ja tuli sanomaan et siel on hämähäkki. Pakko yrittää olla rohkea ja jollain keinolla ottaa se pois. Paperilla en voi koskea joten laiton sen pilttipurkkiin ja kansi päälle.
Nyt kutii joka paikka ja oon ihan varma että se ruma otus kävelee mun päällä...
Kylmät väreet menee vähän väliä...

Täällä kanssa yksi ERITTÄIN pahasti kammoinen. :wave: Ja kokoajan kammo vaan pahenee. Eniten harmittaa kun en enää uskalla lähteä mihinkään etelään kun pelkään ötököitä niin paljon. Mutta ei auta. Ne tulee uniin ja näen painajaisia jne. jos näen hyönteisiä...

meidän poika!! pikku herra viime kesänä pissas olkkarin lattialle ja kysyin että miks ei menny vessaan, niin levitti kädet ja sanoi että siel oli näääin iso hämähäkki ei sinne voi mennä...

ja menin kattomaan ni sellanen muurahaisen kokonen hämis siellä meni :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kanssa yksi ERITTÄIN pahasti kammoinen. :wave: Ja kokoajan kammo vaan pahenee. Eniten harmittaa kun en enää uskalla lähteä mihinkään etelään kun pelkään ötököitä niin paljon. Mutta ei auta. Ne tulee uniin ja näen painajaisia jne. jos näen hyönteisiä...

Oikeesti ne heinäsirkat on kaikista kamalimpia kun ne hyppii kohti.
Etelässä oli niitä julmetun kokoisia torakoita...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
mie inhoon sellaista nopea kinttuista hämistä, jolla on iso risti selässä |O :snotty:

Yök!!!!!!!!!!!!

Heti aloin kuvitteleen että liikkuu jalan päällä...

Emmie muuten mut se tietää suvus kuolemaa jos näkkee sen, nii parin päivän sisällä on joku aina kupsahtanut :snotty:

mun hämähäkkikammoni on oikeesti jo tosi hankalaa :ashamed:
ne otukset etoo ja ällöttää mua niin paljon, et meen lähes shokkiin ku näen sellasen ja toisinaan alan itkeenkin :ashamed:
en voi pyykkejä kuivata ulkona enkä mitään tän kammon takia :ashamed:
:x :x :x

(ja pojan isä laittaa piruillakseen pojalle sellasia muovihämiksiä aina matkaan ja naureskelee kun kiljun kauhusta :whistle: )

:attn: tänään hain pyykit ulkoa ja viikasin kaappiin kun yhtäkkiä huomasin että mun reittä pitkin kiipee Jumalattoman iso hämähäkki!!! :$ tuli semmonen paniikki että ei oo ennen nähty... :ashamed: jouduin tappamaan sen hiuslakalla kun en uskaltanut mennä samaan huoneeseen, ovelta suihkutin niin kauan että liimautui lattiaan kiinni! Hyi... :x

Ihanaa kun täällä on vertaistukea!!! :)

Normaalisti kukaan ei ymmärrä mua. Ja joskus tulee todella noloja tilanteita ja tiedän että on typerää pelätä mutten voi sille mitään. Viimeksi kun oltiin etelässä se oli jotain niin hirveetä että päätin että nyt loppu. En uskaltanut mennä vessaan (ja se alkaa jossain vaiheessa sattua), en uskalla pysähtyä kadulla pimeän jälkeen, ravintolassa heilutin kokoajan jalkojani ettei torakat pääsee kiipeämään, hotellihuoneessa ei saa avata parveketta yms. ettei ne pääse sisään ja kokojan on pidettävä valot päällä. Ja ei nääkään mitään auta, sillä siitä huolimatta

Vessassa oli iso ruskea torakka, ravintolan lattialla paineli yksi ja hotellin hississä yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mun hämähäkkikammoni on oikeesti jo tosi hankalaa :ashamed:
ne otukset etoo ja ällöttää mua niin paljon, et meen lähes shokkiin ku näen sellasen ja toisinaan alan itkeenkin :ashamed:
en voi pyykkejä kuivata ulkona enkä mitään tän kammon takia :ashamed:
:x :x :x

(ja pojan isä laittaa piruillakseen pojalle sellasia muovihämiksiä aina matkaan ja naureskelee kun kiljun kauhusta :whistle: )

Tommonen on todella ärsyttävää. Mun huumorintaju ei riitä ollenkaan, mutta ihmiset ei vaan ymmärrä vaan aina on pakko piruilla.

Tuo ne hämöt meille =) Eilen illalla katselin, miten kevään eka hämö piipersi olohuoneen poikki. Ja pidin puudelin visusti kauempana, ettei pikkusta liiskaa isolla nenällään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Sullahan on hyvin asiat kun uskallat laittaa lasipurkinkin päälle :D . Mie pelkään ihan tosissaan :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mutta kädet kyllä täris ja sydän hakkasi....Ehkä nyt sain jostain voimaa ku oon yksin lasten kanssa kotona.
Viime kesänä laiton mehiläisen purkkiin mutta silloin laiton siivoushanskat käteen. Ja se purkki oli iso ettei tarvinnu liian lähelle mennä =)

mä pelkään. lapset viikonloppuna tuli kiljuen herättään et hämis lattialla no mä kauan kiertelinja kaartelin jalopultamiehen työsaappaalla mojautin sen.
mäpelkään kyllä kaikkia ampiaiset,kärpäset kaikki pörisevä,muurahaiset,kastemadot,koppakuoriaiset,leppäkertut..kaikki