Muita äitejä joka kuumeilee toisesta vauvasta..

Onko täällä muita äitejä jotka kuumeilee pikku kakkosesta...
itse olen huomannut että vauva kuume alkaa hiipiä tuolta taka vasemmalta salaa... esikoinen täytää 2.6 2vuotta..
jos tätä lukee joka odottaa toista, niin miten ns teit päätöksen että nyt voisi toinen tulla... pelottaa jo näin paljon etukäteen että pärjääkö kahden lapsen kanssa ja jaksaako...

Silmukka
Täällä kuumeillaan! Esikoinen myös nyt 2-vuotias. Vauvakuume pysyi pois siihen asti kun esikko oli jotain 1,5. On ollut sen verran vaativa tapaus, että ajateltiin, että vois jäädä vaikka ainokaiseksi. Mutta sitten se kuumeilu uudesta vauvasta vain hiipi mieleen..heti kun vähän alkoi esikon kanssa helpottaa..

Olisi se sisarus vaan niin mukava asia. Ja jaksettiinhan sitä kuitenkin se vauva-aika, vaikka välillä ei paljon nukuttukaan.

Ja on nuo kaikki vauvatavaratkin tuossa odottamassa :)

Ajatuskin pienestä vauvasta omaan syliin, :heart:
Ja masusta, tykkäsin odotusajastakin tosi paljon!

Silmukka
Kysyit päätöksen teosta.

En tehnyt päätöstä. Se vain tuli. Tai annoin sen tulla, kun en voinut estääkään.

Vauva-asiat vain alkoivat tulla ajatuksiin. Aloin miettiä kaikkia vauvatarvikkeita seuraava lasta varten ja surffailin netissä tutkimassa vaihtoehtoja. Sitten aloinkin puhua miehelle, että mitenkäs olisi jos.. :)

meillä on tytär joka syntyi helmikuussa 06. raskauskuume iski jo kesällä, sitten pyysin mieheltä että joululahjaksi HARKITSISI toista lasta. perustelin ihan silläkin että jos me aloitetaan sama rumba 5-7v päästää uudestaan niin apua. nyt olisi paljon helpompi jos saataisiin lapset lähekkäin, vaikka ainahan se ei itsestä kiinni ole.

Meillä esikoinen on kohta 11kk ja toiveissa olisi toinen vauva. Kyllähän sitä miettii,että miten kahden kanssa pärjää,mut haluaisin aika pienen ikäeron lapsille että heistä olisi sitten toisilleen leikkikaverit.

Viime raskaus meni todella hyvin ja kaipaan raskaana oloa ja sitä ihanaa,isoa vatsaa. Esikoinen syntyi sektiolla ja se vähän mietityttää että onko se taas edessä.

Täällä myös yksi toista kuumeileva. Esikoinen jo 8-vuotias ja toinen lapsi ollut ajatuksissa muutaman vuoden mutta nyt vasta viimeisen puolen vuoden aikana on kuume iskenyt kovemmin. Yritykseen käydään talvella.

kirjottelempa tähän väliin.... vauvakuume senkun kasvaa... tän kuukauden aikana on kahdelle kaveriperheelle syntyny vauvat, tyttö ja poika.. katselin äsken kuvia netistä niin vauvakuume nousee :ashamed: itseänikin kyllä mietityttää kun esikoinen synty kiirreellisellä sektiolla vaikean raskausmyrkytyksen takia että miten toisen raskauden kanssa menee...

Täällä 01/06 syntyny esikois-poika, eli 1,5v nyt, ja toista yritetään. Mua ei niinkään huoleta se kahden kanssa pärjääminen, oon vaan päättäny et pärjään, siitä tulee rankkaa mut annan itsestäni sen verran enemmän kahden pienen ihmisen elämien eteen, ja elän ite sit kun ne pärjää vähän jo ilman minuakin =) Toki tuun tarviimaan hengähdystaukoja, mut onneks on miehen vanhemmat lähellä tukena ja innokkaina lapsenvahteina =)
Rahapolitiikka mua enemmän huolettaa, mut jospa sitä siitäkin vain jotenkin selviäis. Mulle itelle ei tekis tiukkaa syödä vaikka kaurapuuroa pari päivää, jos se ois siitä kiinni, mut miten mies, joka on näitä ruoka-juntteja joille pitää olla LIHAAAAA!!! ;)

Hei!

Täällä yksi kuumeileva myös...esikoinen syntyi 30.3.2007 ja on vasta parin kuukauden, mutta vauvakuume vaivaa ja vauva saakin tulla heti kun vaan tärppää. Kuukautiset alkoivat jo nyt joten katsotaan tapahtuuko ovulaatiota vielä.

:) :) :)

En jaksa edes ajatella onko kahden kanssa rankkaa vaan aion antaa ajan näyttää mitä tulevan pitää. Onhan muutkin jaksaneet niin enkähän minäkin..ja onhan meitä perheessä kaksi aikuista hoitamassa.
:saint: :saint:

maya2006
täällä 4/06 prinsessan äiti joka haaveilee pikkusisaresta :heart:

KM 4/07 mutta nyt ollaan valmiita uuteen yritykseen.

ootteko muut kotona vai töissä? mä oon hoitovapaalla, viikonloput töissä ja syksyllä meen takaisin töihin ja lapsi päiväkotiin. jos ei olisi tapahtunut KM niin olisin tietysti jäänyt kotiin mutta nyt näin.

Täällä myös haaveissa toinen kullannuppu,esikoisella ikää 3,5v ja toista ollaan yritetty kohta 3v,jokunen kerta on tullu petyttyy,mut silti jaksan uskoa siihen et kyllä se aurinko joskus paistaa risukasaankin.
Pienellä ikäerolla minäkin olisin lapseni halunnut,mut minkäs teet,ku ei niiin ei,mut onpa tässä matkan aikana selvinny,et ei tää lapsen saaminen oo meidän kumankaan suvussa aikoinaan niin helppoa ollu,et on ne joutunu vanhemmatki oottamaan :/

Karu
..totuus on, että ei vain näy ei kuulu toista lasta vaikka kuinka olemme toivoneet ja asian eteen yrittäneet jotain tehdäkin; kotikonstein vain. :)

Meillä myös 3,5 v. esikoinen ja toinen olisi saanut tulla heti kun mahdollista. Minulla on ollut n. 2 km/v ja se on erittäin rankkaa henkisesti. Myös ikä alkaa tulla vastaan koska olen jo yli 40 v.! Vaikka ei sitä itse aina uskoisikaan... Iästä kuulema johtuneekin nuo keskenmenot, gynellä käydessä kaikki näytti olevan kunnossa ja ovulaatio on todettu jne.

Kovasti kovasti jaksan silti vielä toivoa vaikka täytyisi siihen toiseenkin vaihtoehtoon jo alkaa sopeutumaan pikku hiljaa.. Vaikeeta se on enkä ihan vielä anna periksi.

Hyvää kesän alkua kaikille toiveilijoille ja ainahan meistä joku onnistuu. Nuoremmat vielä paremmin! Onnea meille kaikille.

Kotona ollaan täällä, joku sitä kyseli, mayakohan oli...? Olenkin ollut jo kauan, pari kk työttömänä ennen äitiyslomaa, sit se mammaloma, sitten pari kk hoitovapaalla ja sen jälkeen työttömänä, nyt jo 5kk, eli kaaaauan kaaaauan kauan.... Ei ole ollut vakityöpaikkaa koskaan, joten tässähän sitä nyt ollaan. Koko ajan kyllä töitä haen, joten saa nähdä, kumpi tärppää ensin, vauva vai työpaikka! Tosin jos ennen raskautumista töitä saan, niin sitten vauvaprojekti saa pienen lykkäyksen, teen sit varmaan ainakin puoli vuotta töitä ennenkuin edes yritämme uudelleen. Mutta saa nähdä saa nähdä... jännäksi käy =), kun taas on muutama haku auki.

Työssä vai kotona kyseltiin, minä olen toistaiseksi vielä hoitovapaalla. Olen liittoon ilmoittanut että olen hoitovapaalla vuoden loppuun mutta käytännössä katselen töitä ja haen jos jotain mielenkiintoista sattuu eteen. Jos ei pian tärppää niin on melkolailla pakkokin mennä töihin, siis ihan sen joskus mahdollisesti tulevan äitiyspäivärahan vuoksikin... Ei ole kuin n. pari kk armonaikaa siihen että esikoinen ehtii täyttää 3 ennenkuin se toivottavasti alkunsa saava uusi vauva syntyy... Jännäksi vetää siis täälläkin :D

Meillä poika täytti maaliskuussa 2v. ja oikeastaan ihan nyt vasta muutaman kuukauden on vauvakuumetta pukannut päälle. Pitkään olin sitä mieltä, että poitsu saattaisi jäädä vaikka ainokaiseksikin, mutta nyt ehdottomasti sitä mieltä, että kyllä sisarus pitää olla. :)
Meillä mies on lämmennyt sen verran ajatukselle, että ehkä tässä muutamien kuukausien päästä päästäisiin yrittelemään... Että sitä odotellessa! :)

Niin ja kotona olen, keikkaluonteisesti töitä silloin tällöin. Syksy ja sen suunnitelmat vielä avoinna.<br><br>

Tervehdys kaikki,

meidän pikkumies on 2 v 1 kk ja nyt alkaa äidin kuumeilu pikkukakkosesta olla huipussaan. Miehen kanssa on päästy sopimukseen, että elokuussa annetaan mahdollisuus uudelle tulokkalle tulla, kun parhaiten sopii. Eli loman yli eletään.

Olen työssäkäyvä äiti, joten saa nähdä miten mahdollinen uusi raskaus, uhmaikäinen poika ja työssäkäynti sopivat yhteen ;)

myymä
Kuumeilua on isosti ilmassa! Meillä neiti täytti huhtikuussa siis 2v ja vauvakuume pukkaa päälle. Meillä sikäli vaikea tilanne, että olemme olleet nyt pari kuukautta asumuserossa, mutta nyt olemme lyömässä sitten miehen kanssa takaisin hynttyitä yhteen, kun asiat ovat parantuneet ja selvitetty. Eli vaikeita aikoja tuossa oli, joten ei voi ihan heti rynnätä toista tekemään, mutta kyllähän me ollaan yhdessä päätetty, että homma viedään loppuun asti kun naimisiinkin ollaan menty ja että kaikesta selvitään. Suunnitelemme siis toisen yritystä tuonne talven suuntaan :) Eli sinne asti täytyisi nyt sitten jaksella odottaa, jotta varmistutaan, että suhde on ensin kunnossa.
Eli heipä hei kaikille toisesta kuumeiliville :)

Yhteistyössä