muita absolutistiseja??

Olen ollut täysin ilman alkoholia kohta 7 vuotta. Lopetin, koska alkoi niin tympiä silloin koko touhu, lauantaina baariin miehen kanssa ja sunnuntaina varsinkin miehellä kauhea krapula, ite otin maltillisemmin. Lauantait menikin lähinnä ensin toppuutellessa, ettei mentäs tänään ja sit ku miehen päätä ei käännettykään noin vaan, lähdin mukaan ja topuuttelin, et ei ottas niin paljon, kyl nyt jo riittää.... Niinpä päätin, et ei ainakaan mulle enää kiitos ja olenkin ollut paljon onnellisempi nämä viimevuodet. Ja kaikenlisäksi mieskin jätti alkoholin pois kokonaan pari vuotta sitten!! Ja se oli mulla aivan käsittämätön ihme, kypsyi kuulema kans tohon touhuun. Kyl elämä on nyt ihanaa!
 
Katjuska71
Itse en ole koskaan käyttänyt alkoholia, ihan muuten vaan ei ole tehnyt mieli, ei mitään, että pitäisin kohtuukäyttöä pahana asiana ja mieheni ottaa vähän silloin tällöin juhlissa tai työpaikan palavereissa, eikä tämä minua haittaa, kunhan osaa käyttäytyä suht asiallisesti hiprakassa ;)
 
Mekään emme käytä alkoholia lainkaan, kumpikaan meistä! :)
Lapsillakin on elämä tasapainoista, eikä tarvitse mitään pelätä!
Olemme olleet täysin raittiita jo 12 vuotta ja kyllä kannattaa, ei huonoa oloa, hyvä positiivinen ilmapiiri, eikä tuskaista oloa eikä huonoa omaatuntoa ja muutenkin kaikki hyvin! :) :)
Minä ja mieheni jätimme alkoholin pois ihan noin vaan, ei mitään erillisiä
päätöksiä tai lupauksia, emme vaan yhtäkkiä enää alkoholipitoisia juomia ostaneet ja kaikki tutut jotka joivat, jäivät elämästämme pois.
Nyt olemme ilman ystäviä ja ilman alkoholia, enkä tiedä saammeko enää ystäviä kun emme "kuulu joukkoon", emme ole saman henkisiä jne.
Mutta tämä on meidän valintamme ja olemme siihen 100% tyytyväisiä! :)

Silti ystäviä olisi mukava saada! :)
Emme vain tiedä mistä niitä löytäisi.
 

Yhteistyössä