Ole neuvolaan yhteydessä. Saat muita lääkkeitä jos tuo tabletti on kielletty.Sain juuri tietää raskaudesta, käytössä tabletti lääkitys ja huolissani olen koska vs 8-9 aamuisin tai jopa yli ja nyt joudun lääkkeen lopettaa. Kokemuksia miten vaikuttaa seurantaan ym?
No ei muuten ole ainoa syy ylipaino mullakin aivan toiset syyt aikanaan ekan kerran rd tuloon kuten pitkäaikainen kortisoni lääitys. Kaikki ei aina johdu painosta..En tiedä, mutta sen tiedän, että raskausajan diabetes on jörkyttävän yleistä nykyään ja siihen on vain yksi syy: YLIPAINO.
Joo, mun alipainoinen kaveri sai GDM:n ja hankalan sellaisen. Onhan se ylipaino altistava syy ja usein mukana muttei suinkaan ainoaNo ei muuten ole ainoa syy ylipaino mullakin aivan toiset syyt aikanaan ekan kerran rd tuloon kuten pitkäaikainen kortisoni lääitys. Kaikki ei aina johdu painosta..
Niin, raskausdiabetes.Joo, mun alipainoinen kaveri sai GDM:n ja hankalan sellaisen. Onhan se ylipaino altistava syy ja usein mukana muttei suinkaan ainoa
Niin, raskausdiabetes.
Tyypin 2. Diabetes on usein ylipainosta johtuvaa.
Kyllä tuossa sanoit/joku sanoi että raskausajan diabetesEn tiedä, mutta sen tiedän, että raskausajan diabetes on jörkyttävän yleistä nykyään ja siihen on vain yksi syy: YLIPAINO.