Muistutatko ketään julkkista, entä puolisosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tällainen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tällainen vaan

Vieras
Minä en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan, että muistuttaisin jotakuta julkkista! En koskaan :D Ja kun katson miestäni, en kyllä keksi hänestäkään ketään. Miten muut? Tai onko sinulla ystävää, joka muistuttaa jotain julkkista? :)

Mulle on sanottu monen ihmisen toimesta, että olen aivan kuin Juliette Lewis. Mun silmään mieheni ei muistuta ketään julkkista, mut yks tuttu sanoi et siinä on jotain samaa A.W. Yrjänän kanssa.

[QUOTE="vieras";28917618]Demdem, onko tuossa profiilikuvassa sinun silmäsi? Näyttää kuin se olisi Katherine Heiglin, muistutatko siis häntä? :)[/QUOTE]

On minun silmäni :) mutta ei, ei kukaan ole (aiemmin) sanonut minun muistuttavan häntä :D kiitoksia!

Niin siis, ihmiset sanovat että muistutan Emma Watsonia. Laittaisin kuvan ittestäni mutta pelkään liikaa huomiohuoraussyytöksiä :xmas:

[QUOTE="vieras";28917961]Kaikkihan täällä omasta milestään ovat ilmettyjä Grace Kellyja. Ukot sitten tietysti Tauskeja :rolleyes:[/QUOTE]

tauskiko on jonkun mielestä ihannemies :D...kammottava feiklirusketuksella, botoxilla ja valkaistulla hampailla. Ei kyllä vastaa yhtään ihannemiestäni. Enemmänkin joku komea tumma ulkomaalainen nöyttelijä kuten vaikka...orlando bloom.

Yhteistyössä