Muistinpa taas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasap

Vieras
miks ei paljoa ryyppääminen ja rällästys kiinnosta. aikuiset ihmiset vetää viinaa tajuttomalla vauhdilla, tappelee ja kiukuttelee, tms.

aluks olikin kivaa kun ruoan kans ei ehtiny viinaa vedellä isoja määriä. hetkessä muuttu tilanne taas.
 
Ei kiinnosta ei. Pikkasen ajatukset ryyppäämisen ja rälläämisen suhteen muuttunu tän raskauden aikana ja rv 35+6 alko :D . Kyllä nyt alko ihan toisenlainen luku mun elämässä ja noi taakse jäänyttä. Haluan saada tässä elämässä itelleni hyvän olon ja virkeen kropan, mä mielummin rupeen käymään ton ryyppäämisen ja rälläämisen sijaan salilla trimmamassa kroppani kuntoon kuhan imetykset ja sun muut hässäkät on ohi. Oikein odotan tota että pääsen antaa kyytiä mun kropalle =) .
 

Yhteistyössä